środa, 20 sierpnia 2014

Kolejne nowości

Chciałam Wam zaprezentować nowości jakie się u mnie pojawiły ostatnio.
Jeśli chodzi o kosmetyki, wszystkie produkty, które widzicie na zdjęciu są dla mnie zupełnymi nowościami, żadnego produktu wcześniej nie miałam. Wśród nich znajdują się  produkty na które skusiłam się po zapoznaniu się z wieloma pozytywnymi opiniami. Może i u mnie się sprawdzą ;) Bardzo na to liczę!


TOŁPA- regenerujący krem-koncentrat do rąk,
DeBa- krem do rąk z biedronki z naturalnymi składnikami,
La Roche-Posay- Effaclar Duo plus- krem zwalczający niedoskonałości,
Scholl- Krem regenerujący do suchej skóry,
BIELANDA - Młodzieńczy blask- krem na dzień i na noc, matujący ultra nawilżający,
HERBA STUDIO- 2x5 Balsam do paznokci
Lovely Rio - lakier do paznokci z brokatem
AA 30+ - Krem wygładzająco-regenerujący na noc z kwasem hialuronowym.


Kolczyki- Parfois
Bransoletka ręka Fatimy - Parfois
Miętowe bransoletki- bazar


Koszulki z krótkim rękawkiem- Sinsay 
Bobek to ulubiona bajkowa postać mojego Sebastiana, a Mała Mi to moja ulubienica, zaraz za nią jest Włóczykij, niestety z jego podobizną nie było koszulek :(


Bluzka na ramiączka z koronkowymi plecami- sh
Bluzka w groszki - sh


Byłoby na tyle ;)
Pozdrawiam! :)

33 komentarze:

  1. Uwielbiam Małą Mi ;-) też chcę taką bluzkę :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak w sklepach stacjonarnych, ale na stronie Sinsay koszulki już nie są dostępne, wszystko się wysprzedało ;)

      Usuń
  2. Zakupy bardzo fajne, bluzka z Małą Mi jest ekstra :D Będę czekać na Twoją recenzję kremu La Roche-Posay ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję kremu powinnam dodać około połowy września, chce sumiennie ocenić działanie tego produktu :)

      Usuń
  3. Tez jestem ciekawa kremu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem do rąk DeBa miażdży! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze nawilża, ale trochę zbyt wolno się wchłania :)

      Usuń
  5. Świetna bluzka z Małą Mi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie znam tych kosmetyków, więc chętnie poczytam recenzje, gdy już je wypróbujesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kremik do rąk jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znów ciekawe zakupy u Ciebie :D Kosmetyków nie kojarzę, ale urzekła mnie biżuteria :)
    Ja najbardziej Włóczykija lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubiłam go, bo zawsze był taki tajemniczy, powściągliwy i na tle reszty "muminkowej ekipy" wydawał się najbardziej normalny ;)

      Usuń
  9. krem LRP jest świetny,ja nie mogę nigdzie spotkać tego kremu do rąk :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam kremu LRP d 3 tyg i na razie nie chcę zapeszać, ale dobrze się spisuje, a co kremu to u mnie zawsze jest w Biedronce :)

      Usuń
  10. Twoja nowa biżuteria wprost mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to bardzo wakacyjne zestawy biżuterii, kolorowe i delikatne :)

      Usuń
  11. Koszulki są super :) Krem DeBa też bym chciała kiedyś spotkać w Biedronce ale na razie nie trafiłam na niego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się od razu udało na niego trafić, gdy przeczytałam pierwsze pozytywne opinie na jego temat :)

      Usuń
  12. Koszulki z mumuinków - rewelacyjne :-) Kolczyki piękne :-) A kosmetyków powyższych nie używałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Mam nadzieje, że wśród tych kosmetyków znajdą się produkty, które będę mogła Wam polecić :)

      Usuń
  13. Koszuli, wszystkie 4 śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj założyłam tę bluzeczkę w groszki, jej zakup to był strzał w 10, a koszulki z muminkami są przezabawne :)

      Usuń
  14. Effaclar to moja miłość:) Ciekawa jaka jest wersja z plusem:)
    A koszulka z Małą Mi wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie za Twoją "namową" skusiłam się na krem LRP ;)

      Usuń
  15. Mam krem z Bieledny, tylko nawilżający i u mnie spisuje się rewelacyjnie - wreszcie rano się nie świecę :)

    OdpowiedzUsuń