poniedziałek, 7 lipca 2014

Zmalowane w czerwcu

Dzisiaj mam dla Was kolejną porcję zdjęć, na których uwieczniłam to, co zmalowałam na moich paznokciach w minionym miesiącu :)
Zapraszam do oglądania i komentowania :)

Golden Rose Fantastic color nr 211
Life Nail Lacquer nr 10


Lovely Gloss like gel nr 156
Sensique Strong & Trendy nails nr 181


Wibo Express growth nr 350
Essence effect nail polish nr 03 glitz & glam


Sensique Strong & Nails nr 101
The One color nail polish brak nr
Miss Sporty Clubbing Colours nr 344
Naklejki Rossmann 


The One color nail polish brak nr
Wibo Express growth nr 410
Vipera polska nr 67
Kleksy na kciuku i palcu serdecznym 
wykonane przy pomocy zgniecionej foli 


Miss Sporty Metal Flip nr 020
Life Nail Lacquer nr 70


Life Nail Lacquer nr 14
Eveline Mini Max nr 808


Jedna warstwa Golden Rose with protein nr 348
Lakier Dzbanek brak nr



Pozdrawiam serdecznie :D


24 komentarze:

  1. miętowe paznokcie najbardziej mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też! Najpiękniejsze :)

      Usuń
    2. Również przyłączam się do zachwytu nad miętowymi pazurkami :)

      Usuń
    3. Widzę, że nie tylko ja się zachwycam miętowymi :)

      Usuń
    4. Mięta rządzi, nie mogłabym się obyć bez miętowego lakieru latem :)

      Usuń
  2. Aż ciężko wybrać które najlepsze :D. Chyba fiolet Sensique i naklejki z Rossmanna wygrywają :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie pierwsze pazurki oraz miętowe wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się brzoskwinia z Sensique i marmurek Lemaxa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukałam idealnej brzoskwinki i w końcu znalazłam :) a marmurek prezentuje się ładnie, ale jest bardzo nietrwały

      Usuń
    2. No i go kupiłam :D To wszystko przez Ciebie :D

      Usuń
    3. Jeżeli to moja wina to bardzo się cieszę :D

      Usuń
  5. Do mnie tez te pierwsze najbardziej przemawiaja, sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mają coś w sobie :) lakier Lovely Gloss like gel nr 156 jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafiłam bym wskazać jednoznacznie, co podoba mi się najbardziej ;) a lakier z Lovely pojawił się w ulubieńcach marca :)

      Usuń
  7. Chyba ta druga wersja najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie wszystkie sa sliczne ;) ubostwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pieknie, kolorowo!
    nie wiem czy trafiałam na złe egzemplarze, ale u mnie lakiery z MS to byla totalna porazka :( glutki glutki

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się wszystkie mani :) Najbardziej jednak spodobały mi się kolory lakierów Sensique koralowy, Eveline miętowy i Golden Rose koralowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy i dwa ostatnie zestawy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń