piątek, 11 lipca 2014

Kilka nowości

Zaczęłam właśnie urlop, już nie mogłam się go doczekać.  Dzisiejsze popołudnie spędziłam na pakowaniu , a wyruszamy jutro o 7:00. W tym roku, będziemy wypoczywać w Szczyrku. Oby pogoda dopisała :)
Biorę również urlop od blogowania. Wrócę i będę nadrabiać zaległości ;)
W tym poście pokaże Wam, co nowego pojawiło się ostatnio u mnie.

Zakupy z Allegro,
karuzela z ozdobami do paznokci 
oraz moja ulubiona odżywka do paznokci Nail Tek.

W Super- Pharm skorzystałam z promocji na lakiery 1+1 gratis.

Biżuteria: House, Pepco, H&M, Parfois.


I ja się skusiłam na szampony Batiste, to był dobry zakup.

Zakupy na wyjazd, zestaw mini pędzelków (Biedronka)
  i worek na pranie (Empik).

Lektura na wakacje.

Ozdobne ceramiczne gałki do mebli z Home&You.


Post dodany, paznokcie pomalowane, mogę iść spać ;)
Paaaaaa! :D


23 komentarze:

  1. Zazdroszczę wyjazdu :) Fajne zakupy poczyniłaś :)
    Nail tek zawiera formaldehyd?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nail Tek to także moja ulubiona odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria, szczególnie naszyjniki mnie zachwyciły :-) Miłych wakacji życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon suchy Batiste zakupiłam sobie w Biedronce ostatnio ale pędzelków Ecotools u siebie nie widziałam :( szkoda, bo również bym się na nie skusiła..

    OdpowiedzUsuń
  5. Również kupiłam Batiste :). Bardzo fajne nowości. Lakiery mają świetne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości i udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości. Udanego.urlopu.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zakupy, również zakupiłam suche szampony z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też ostatnio kupiłam batiste w biedrze :)
    udanego wyjazdu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię Nail Tek - świetnie się sprawdza. Batiste również kupiłam, ale niestety średnio się u mnie sprawdzają. Kiedyś Batiste zakupiłam w Hebe i był dużo lepszy, nie wiem czym jest to spowodowane :(
    P. S. Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing post<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :) Pozytywny i ciekawy blog;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?:) Ja chętnie:)
    shootingdiamond.blogspot.com
    POzdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę udanego wypoczynku na urlopie :)
    A zakupy bardzo fajne, lubię te suche szampony Batiste, chociaż wiadomo że nie ma to jak świeżo umyte włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawią mnie te lakiery z SP, kolorki wyglądają na ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te gałki :D I woreczek na pranie też super! Sama dziś skorzystałam z % w empiku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super urlop ja zaczynam jutro os 15

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nowości:)Udanego urlopu!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ceramiczne gałki mnie zaintrygowały:))
    Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne lakiery! chyba i ja powinnam się skusić na tą odżywkę Nail Tek
    (widzę że Szczyrk popularny w tym roku :D )

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo nowości :) Ja specjalnie wybrałam się po szampony Batiste do Biedronki, ale niestety już ich nie było :/

    OdpowiedzUsuń