poniedziałek, 28 lipca 2014

Fotorelacja

Witajcie!
Wszystko, co dobre szybko się kończy. Mój urlop dobiegł końca, niestety. W ostatnim poście pisałam Wam, że wybieram się do Szczyrku. Spędziłam tydzień w pięknej i malowniczej miejscowości w doborowym towarzystwie. Pogodę mieliśmy różną. Grzało słońce, czasem nawet za bardzo, padał grad, były i burze. To była moja pierwsza wizyta w Beskidach, ale pewnie nie ostania.

 Wyprawa na Klimczok


 Szczyt zdobyty - Klimczok 1117 m n.p.m.


 Kolejny dzień, w drodze na Malinowską Skałę



 Widok na Skrzyczne 

 Malinowska Skała 1152 m n.p.m.

 Degustacja w Muzeum Browaru w Żywcu

 Skrzyczne 1257 m n.p.m
Na sam szczyt można wjechać kolejką linową.

 W drodze powrotnej dopadł nas deszcz.

 Chcieliśmy dotrzeć na Trzy Kopce Wiślańskie, ale zabłądziliśmy.




Ostanie chwile w Szczyrku.


Na sam koniec najważniejsze, chciałabym bardzo serdecznie podziękować za miłe komentarze pod ostatnim postem. Pozdrawiam serdecznie! :D

23 komentarze:

  1. Zazdroszczę widoków. Uwielbiam polskie góry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, gratuluję udanego urlopu :D mój zaczyna się za 4 dni, ale na razie nigdzie nie jadę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej wypoczywa się na wyjazdach, może jednak gdzieś wyjedziesz, trzymam kciuki :)

      Usuń
    2. Na weekendy na wieś i nad jezioro :D Ale jak się uda, to wrzesień/październik będę mieć jeszcze jeden urlop i wtedy już gdzieś dalej wyjadę :)

      Usuń
  3. Pięknie,aż miło popatrzeć :) Lubię wypoczywać na łonie natury :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoki piękne. Fajnie, że wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ukochane Beskidy! Również się wybieram w sierpniu... bo to moje rodzinne strony ;)
    Świetnie że wakacje Ci się udały! Ja również planuję notkę z moich wojaży :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W Szczyrku byłam tylko raz, ale miło wspominam ten wyjazd :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę mieć bardzo miłe wspomnienia z tej miejscowości :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! Kocham góry i już w połowie sierpnia będę kicać jak kozica górska! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już teraz rzyczę fantastycznego urlopu :D

      Usuń
  8. piękne widoki i zdjęcia :) w tym roku na pewno wybiorę się w góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne widoki i świetna jakość zdjęć :) tez chcę na taka wyprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne widoki-góry są piękne :))
    Ja wybieram się nad morze(brakuje mi morza,w górach się urodziłam i całe dzieciństwo spędziłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam dylemat góry czy morze. Jednak miłość do gór jest większa :)

      Usuń
  11. Piękne widoki, uwielbiam góry <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ale motyl!!! extra. Jak siedzicie na kolejce to wydaje się, że to jednak nie jest wysoko. Ja niestety nie spróbowałam;/ Świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń