poniedziałek, 30 czerwca 2014

Planeta dobrych myśli

Chlup, chlup ... takie dźwięki mi dzisiaj towarzyszyły w drodze powrotnej z pracy do domu. Wiedziałam,że ma lać cały dzień i nie wiedzieć czemu wzięłam najbardziej lichą parasol jaką miałam, mało tego zachciało mi się wracać na piechotę w deszczu. Gdy dotarłam do domu spodnie miałam mokre do połowy ud. A z butów wodę wylałam. Mimo takich przygód spacerowało mi się całkiem przyjemnie (!), było ciepło i deszcz nie zacinał, poczułam się jakbym znowu była małym dzieckiem, tylko kaloszki by mi się przydały :)


Teraz już wysłucham i jestem gotowa do napisania kolejnego posta, tym razem dotyczyć będzie książki Beaty Pawlikowskiej "Planeta dobrych myśli".
O tej książce chciałam napisać już kilka tygodni temu, jednak w głowie pojawiały się ciągle nowe pomysły, a ten czekał cierpliwie na swoją kolej.


Beata Pawlikowska jest znaną podróżniczką, pisarką i dziennikarką. Prowadzi swoją autorską audycję w Radiu Zet, napisała wiele książek o tematyce podróżniczej, cykl poradników psychologicznych, jest również autorką kursów językowych i rozmówek.


"Planeta dobrych myśli" jest książką wyjątkową, której nie powinno się czytać od pierwszej do ostatniej strony. Dlaczego? Ponieważ książka jest zbiorem złotych myśli, cennych porad, aforyzmów, które wymagają chwili uwagi, głębszego przemyślenia.  Pawlikowska w swojej książce daje nam wskazówki, dzięki którym nasze życie może się zmienić na lepsze. Wśród myśli autorki znajdziemy miejsce na nasze własne przemyślenia, możemy tworzyć swoje planety dobrych myśli.




Książka idealnie się sprawdza, gdy dopadnie nas chandra, chwilowa niemoc czy zwątpienie w sens życia, wystarczy ją otworzyć, wyciszyć się i przeczytać kilka stron, przemyśleć nasze życie. "Planeta ..." nie jest lekiem na całe zło, ale może być pierwszym krokiem do lepszego i szczęśliwszego życia.
Najważniejsze przesłanie płynąca z tej książki to, że jestem Panią swojego życia, tylko ode mnie zależy moje szczęście.


Na koniec muszę jeszcze wspomnieć o niesamowitej szacie graficznej. Już sama okładka zachwyca, jest bardzo kolorowa i pozytywna, a w środku znajdziemy wiele barwnych rysunków i ilustracji do tekstów, wszystkie oczywiście autorstwa Beaty Pawlikowskiej.




Znacie tę książkę?
Czytałyście coś Beaty Pawlikowskiej?

27 komentarzy:

  1. Nie znam tej książki. Przydałaby mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym roku czytałam, naprawdę pozytywna książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka pomaga mi wrócić na właściwy tor :)

      Usuń
  3. Kurczę to musi być naprawdę fajna i mega pozytywna książka:-) rozejrzę sie za nia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z książkami zwykle jest tak, że kupię jakąś, przeczytam, odłożę na półkę i nie wiadomo czy jeszcze do niej wrócę, a do tej książki wracam często, cieszę się, że mam ja w swojej skromnej biblioteczce :)

      Usuń
  4. Nie czytałam żadnych książek Beaty Pawlikowskiej , ale ta fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze się rozejrzeć za nią bo na prawdę ciekawe ;)
    Może wspólna obserwacja, odezwij się jak coś u mnie
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do obserwacji mojego bloga jeśli Ci się podoba to co na nim zamieszczam :)

      Usuń
  6. nie znałam wcześniej, ale chętnie po nią bym sięgnęła, jest bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele pozytywnych myśli w formie żółtych karteczek dodaje Pawlikowska na swoim profilu na fb :)

      Usuń
  7. Nie znam tej książki, ale fajnie jest mieć taką podnoszącą na duchu w smutnych momentach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tę książkę przy łóżku, lubię po nią sięgać tuż przed snem :)

      Usuń
  8. Znam książkę z blogów, ale nie mam jej niestety:/ Też podoba mi się szata graficzna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również widziałam ją u innych blogerek i były to zawsze pozytywne recenzje :)

      Usuń
  9. taka książka to coś dla mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Beatę Pawlikowską za pozytywne nastawienie i energię, którą wysyła do świata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam ale widzę mega pozytywne mysli ! super ! Pozytywne nastawienie to podstawa :)
    Pozdrawiam
    http://www.kayenn.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ta książkę :) Moja pierwsza pawlikowskiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy zazwyczaj chowają się i uciekają przed deszczem - też należę do tej grupy, ale faktycznie miło jest przypomnieć sobie trochę dzieciństwa, kiedy biegało się po deszczu niczym nie przejmując. :)
    Podoba mi się Twoje pozytywne nastawienie jak i to płynące z książki Beaty Pawlikowskiej. :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy byłam dzieckiem chciałam być już dorosła, bycie dorosłym jest takie fajne, a gdy jestem dorosła tęsknie za dzieciństwem i beztrosko spędzanym czasem, gdy chodzenie po kałużach sprawiało olbrzymią frajdę i było takie normalne :)
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  14. Niektóre z tych myśli, to takie truizmy, ale ile w nich mądrości :) Czasem taka pozytywna myśl przeczytana z rana może nastawić nas pozytywnie na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa mają ogromną moc, słowem można dogłębnie zranić, ale i podnieść na duchu, zmotywować do działania. Taka właśnie jest ta książka - motywuje do działania. Na mnie to działa :)

      Usuń