niedziela, 8 czerwca 2014

Maska Biovax

Maski Biovax zapewne są Wam dobrze znane. Wypróbowałam już kilka ich rodzajów: naturalne oleje, kreatyna + jedwab oraz intensywnie regenerującą maseczkę do włosów  suchych i zniszczonych. Wszystkie okazały się dobre, ale nie zachwycające.
Kilkanaście tygodni temu postanowiłam wziąć się na poważnie za swoje włosy. Zaczęłam bardziej uważnie dobierać kosmetyki do włosów, czytać składy i dokładnie się im przyglądać. W trakcie buszowania po internecie spotkałam się z terminem: "porowatość włosów". Postanowiłam zgłębić temat. Według opisów znalezionych w internecie mam włosy średnioporowate w kierunku wysokoporowatych. Ogólne cechy charakteryzujące ten rodzaj włosów: szybko schną, puszą się, są przesuszone, dotykając wyczuwa się ich chropowatość. Jak sobie z nimi radzić? Przede wszystkim należy postawić na ich olejowanie, nakładać treściwe odżywki, a raz w tygodniu konieczne jest nakładanie maski. Składnikiem niezbędnym w odżywkach czy maskach są proteiny tj. mleczne, roślinne, jedwabne itp.
Wyposażona w niezbędną wiedzę ruszyłam w poszukiwaniu produktów z proteinami. Będąc w Super- Pharm zauważyłam maski z Biovaxu w promocyjnych cenach, wśród nich była maska z proteinami. Nie zastanawiając się zbyt długo poszłam do kasy.


BIOVAX LATTE, Intensywnie Regenerująca Maseczka, odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne, 250ml, cena (w promocji) 12,99 zł

SKŁAD: AQUA, CETYL ALCOHOL, CETRIMONIUM CHLORIDE, CETEARYL ALCOHOL (AND) CETEARETH - 20, HYDROLYZED MILK PROTEIN (AND) LACTOSE, AMODIMETHICONE, ISOPROPYL MYRISTATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ACETYLATED LANOLIN, GLYCERIN, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, MEL (HONEY) EXTRACT, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, HYDROLYZED SILK, PARFUM, BENZYL ALCOHOL (AND) METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE (AND) METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRIC ACID, TRIETHANOLAMINE, HEXYL CINNAMAL, POTASSIUM SORBATE

Od producenta:
Produkty z serii BIOVAX LATTE przeznaczone są do włosów:
-bardzo osłabionych i zniszczonych,
-pozbawionych blasku i szorstkich,
-łamliwych o rozdwajających się końcówkach. 
[...]
Proteiny Mleczne posiadają zdolność naprawiania przerwanych wiązań keratyny, dzięki czemu odbudowują osłabioną i zniszczoną strukturę włosa.
Kompozycja olejku ze Słodkich Migdałów oraz Miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk.
100% ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.
[...]
Wysoka jakość i skuteczność działania maseczki jest potwierdzona przez Mistrza Europy Fryzjerstwa Artystycznego.

Efekty na włosach:
-mocne, zdrowe włosy,
-zmniejszona łamliwość,
-zadbane, nierozdwojone końcówki,
-jedwabisty połysk.


Maseczkę używam od miesiąca i jestem zachwycona tym, jak działa na moje włosy. 
Maseczkę zamknięto w plastikowym pudełku ze szczelnym zamknięciem. Wyjęcie produktu w pewnym momencie staje się kłopotliwe. Produkt ma konsystencje budyniu i delikatnie pachnie. Mnie ten zapach bardzo odpowiada, jest lekko słodki, trochę śmietankowy i pozostaje na włosach do kolejnego mycia. 
Maseczkę nakładam na mokre włosy, raz dwa razy w tygodniu na 10-20 minut, zależy ile mam czasu rano. Już w trakcie spłukiwania wyczuwam różnice, moje włosy są wygładzone i miękkie. Po wysuszeniu jest jeszcze lepiej. Włosy pięknie błyszczą, nie puszą się, są gładkie i nawilżone. Znacznie łatwiej się układają i są o wiele zdrowsze. Maseczka nie obciąża włosów. 
Biovax to gwarancja BEZPIECZEŃSTWA!
- nie zawiera substancji drażniących:
bez PARABENÓW,
bez SLS (SODIUM LAURYL SULFATE),
bez SLES (SODIUM LAURETH SULFATE),
bez GLICOLU PROPYLENOWEGO.
Do produktu dodano czepek oraz serum wzmacniające (nie ma na zdjęciach).

To najlepszy produkt jaki miałam do tej pory przeznaczony do pielęgnacji włosów!
Polecam!!! :D


A jaka jest Wasza ulubiona maska do włosów?


29 komentarzy:

  1. Nigdy jej nie miałam. Ja używam Biovax naturalne oleję i jestem bardzo zadowolona. Na tej samej promocji kupiłam zapasowe opakowanie :).
    Tą na pewno kiedyś wypróbuję. Te maski według mnie są świetne. Często w promocji, wydajne i każdy może znaleźć coś dla siebie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena, łatwa dostępność, brak slsów i parabenów i wiele rodzajów to największe zalety tych produktów :)

      Usuń
  2. Tej akurat nie miałam :) ale generalnie lubię maski biovax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to nie tylko je lubię, ale jedną nawet uwielbiam ;)

      Usuń
  3. miałam 3 maski biovax-tylko jedna była dla mnie ok,w brązowym opakowaniu...fakt że każdą użyłam zaledwie po 2-3 razy bo miałam saszetki,ale specjalnie się nie pokochaliśmy...
    moja ulubiona odżywka do włosów to Nivea Diamond Gloss-dla mnie the best :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne chodzi o maskę z olejami, która u mnie średnio się spisała :)

      Usuń
  4. Na razie kupiłam saszetki Biovaxu w Biedronce więc zobaczymy, która mi najbardziej się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj i podziel się opinią, może któraś będzie ideałem, albo wszystkie okażą się bublami ;)

      Usuń
  5. U mnie Biovax się niestety nie sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam rożne maski z bioxaxu i moje włosy ich nie lubią :/

    OdpowiedzUsuń
  7. tej nie miałam, ale miałam kiedyś maski z biovax i nie za bardzo mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ją w saszetce i tai średniaczek jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam jakichś przypadkowych masek biovaxa i były niezłe, muszę do niego wrócić i rozejrzeć się za tą, bo potrzebuję włosowego ratunku ;C

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam tą z pilomwaxu czy jakos tak, tej jednak nie, ale opakowanie do złudzenia przypomina styl tamtego ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na moich niskoporowatych włosach niestety nie sprawdziła się...za to z olejami i do włosów ciemnych uwielbiam:-) w ogóle markę L'biotica bardzo cenię za genialne produkty do włosów:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zupełnie inny rodzaj włosów i dlatego u mnie spisuje się ta maska bardzo dobrze, natomiast maska z olejami u mnie średnio się sprawdziła ;)

      Usuń
  12. Ogólnie bardzo lubię ta maski, ale ta wersja akurat średnio się sprawdziła na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tej jeszcze nie próbowałam ☺ a ogólnie lubię Biovax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wypróbowania jeśli masz średnio- lub wysokoporowate włosy :)

      Usuń
  14. Mam Henna Treatment Wax, ale czeka na swoje pierwsze użycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam i pierwszy raz o niej słyszę ;)

      Usuń
  15. Miałam kiedyś maskewdo włosów blond z Biovax i spisywała sieqdobrze. Ostatnio trochę zapomniałam o Biovaxie, ale muszę poczytać o ich maskach i o porowatości włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto o tym poczytać, zdecydowanie łatwiej jest dobierać odpowiednie kosmetyki, gdy wiesz jakie masz włosy :)

      Usuń
  16. Ehm... Muszę ją mieć ;-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wersji saszetkowych właśnie ta najbardziej spodobała się moim włosom i planuję zakup pełnowymiarowej wersji :) Pachnie obłędnie *_*

    OdpowiedzUsuń