wtorek, 17 czerwca 2014

D.I.Y lampion

Znowu naszła mnie ochota na wykonanie czegoś własnoręcznie. Inspiracji, zwyczajowo, szukałam w internecie. Wiedziałam, że chce zrobić lampion pasujący kolorystycznie do wystroju mojego pokoju. Pierwotnie miał być wykonany ze zwykłego słoika, jednak pomysł ewoluował i stanęło na tym, że musi to być pojemniczek z pokrywką. Wyruszyłam na zakupy w poszukiwania idealnego szklanego pojemniczka/słoiczka. Długo nie musiałam szukać, to co mnie interesowało znalazłam w osiedlowym sklepie "Po 4 zł". Dokupiłam jeszcze kolorowy żwirek w Pepco, a resztę rzeczy miałam w domu.






Podoba się Wam? :)


26 komentarzy:

  1. podoba i to jak! Jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również bardzo się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :D tylko ja już miejsca na półkach nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może komuś na prezent zrobisz? ;)

      Usuń
    2. Ze mnie taka egoistka, że nawet o tym nie pomyślałam ;)

      Usuń
    3. Bez przesady ;) jesteś zbyt surowa dla siebie !

      Usuń
  5. Pewnie że się podoba :-) bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci wyszedł ten lampionik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy! taki prosty sposób a jaki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, w dodatku fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękny i świetne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przegenialna sprawa! Czy żwirek jest zapachowy? Wydaje mi się, że gdyby był to podczas palenia pachniałby niesamowicie :D
    Miałam kiedyś taki słoiczek, ale ja kaleka, oczywiście go upuściłam i zbiłam. Drugiego takiego już nie mogę znaleźć :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Żwirek nie jest zapachowy, ale myślę że można (ewentualnie) dać kropelkę jakiegoś olejku zapachowego :) ostatnio wąchałam piękny brzoskwiniowy w Home&You. Zawsze pozostają świeczki, chociaż one pachną bardzo delikatnie :)
      Może jednak uda Ci się gdzieś podobny znaleźć :)

      Usuń