poniedziałek, 12 maja 2014

Zakupowy zawrót głowy

Moje zakupowe szaleństwo dobiegło końca. Gdzie nie poszłam tam promocje. Zapewne większość z Was z nich skorzystała.  Nie tylko w Rossmannie udało mi się kupić kosmetyki po obniżonych cenach, ale i w Naturze oraz w Super- Pharm. Do końca miesiąca daje sobie szlaban na zakupy! ;) Oto, co udało mi się kupić:


Super- Pharm


Biovax Latte, Intensywnie regenerująca maska do włosów
Krem pod oczy AA, Technologia wieku
L’Oréal ,Ideal soft, Oczyszczający płyn micelarny

Natura


Lakier Sensique, nr 183
Lakier Essence color&go, sparkle sand effect, nr 163
Lakier Essence, effect nail polish, nr 3
Lakier Sensique, nr 186

Rossmann


Róż Miss Sporty, Ohh! Blushed again ..., nr 3 Sienna
Tusz do rzęs Max Factor, 2000 calorie Dramatic volume
Podkład Rimmel, Wake Me Up, odcień 100 Ivory
Szampon do włosów Pantene Pro-V 
Antybakteryjny korektor Miss Sporty, So Clear, nr 01


Maseczki Rival de Loop


Wibo, Nawilżający mus do paznokci, zawiera ekstra z truskawki
Lovely, Nail care, Super fast dry TOP COAT
Błyszczyk Miss Sporty, Hollywood, nr 140 Pasadena
Lakier Wibo, Extrime Nails, nr 400
Lakier Lovely, Classic, nr 369

I to by było na tyle :)

A jak Wasze zakupy?



38 komentarzy:

  1. Mój ulubiony tusz 2000 Calorie, jest świetny :) ja o dziwo nie poszalałam z zakupami, ale to dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tyle słyszałam świetnych opinii na temat tego tuszu, że w końcu się skusiłam :)

      Usuń
  2. Poszalałaś:-) uwielbiałam tusz 2000 calorie ale odkąd producent zmienił opakowamie musiał również zmienić coś w składzie, bo strasznie mnie uczulił i podrazniał...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupowe szaleństwo w pełni! :D Ja kupiłam w Rossmannie kilka lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery mogę kupować ciągle, śliczne małe kolorowe cudeńka ;)

      Usuń
  4. Fajne zakupy :) Pantene u mnie bez rewelacji, a wake me up o ile dobrze pamiętam na drobinki, za którymi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem drobinki są, ale na mojej skórze właściwie niewidoczne, a co do szamponu to mojej włosy go lubią, dobrze myje i nie wysusza mi włosów :)

      Usuń
  5. Mnie się też nazbierało w tym miesiącu zakupów z promocji...ostatni raz jak weszłam do natury po odżywkę do paznokci i oczywiście skończyło się też lakierem i cieniem to mój mąż spojrzał tylko na mnie z politowanie,... znów dałam się skusić tym okazjom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zbyt silnej woli i nie potrafię sobie pewnych rzeczy odmawiać, a gdy jeszcze widzę napisy -49% wtedy wiem, że przepadłam ;)

      Usuń
  6. Oj ja się bardzo obkupiłam w zakresie kolorówki:)
    Tusz Max Factor uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja będę zachwycona tym tuszem :D

      Usuń
  7. Świetne zakupy :). Ja też poszalałam i czas na przerwę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszalałaś z zakupami ;) ja uwielbiam maski biovax! Moje włosy są ponich cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezle się obkupiłaś, ale faktycznie te promocje byłby bardzo kuszące:) Ja staram sie nie robić zbyt duzych zapasów i jakoś zdołałam się oprzeć. Wzbogaciłam sie jedynie o krem bb i tusz do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapasów zazwyczaj nie robię, bo nie mam gdzie ich trzymać ;) Większości z tych rzeczy właśnie korzystam :)

      Usuń
  10. Mam piaseczek z Essence, nawet mam na blogu i mus.. tragedia, nic nie pomaga więc stosuje go tak jak oliwke do skórek..
    Reszty produktow nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam odżywkę z truskawkami z Lovely i jest świetna, mam nadzieję, że ta z Wibo będzie równie dobra :)

      Usuń
  11. Korektor z Miss Sporty też kupiłam, czeka w kolejce na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje 5 opakowanie tego korektora, polubiliśmy się :)

      Usuń
  12. Widzę, że również kilka rzeczy Ci przybyło:) Super zakupy, najbardziej podobają mi sie lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego. A ja się broniłam przed promocjami dość skutecznie, aż w końcu w niedzielę nieopatrznie weszłam do Douglasa i się zrujnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem tych maseczek

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie skorzystałam z promocji ;-) Szampony Pantene należą do moich ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafiłam się oprzeć ;) I ja lubię te szampony, nie robią krzywdy moim włosom.

      Usuń
  16. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, zapraszam na mój blog: www.mojmalyswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba nic z tych rzeczy, które prezentujesz nie miałam, ale miałam maskę Rival de Loop z truskawką, która niestety bardzo mi zaszkodziła - miałam po niej wysyp zaskórników i piękącą skórę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś tę maseczkę, ale na szczęście u mnie obyło się bez takich nieprzyjemności, ani mi nie pomogła,ani nie zaszkodziła :)

      Usuń
  18. oh u mnie tez się ostatnio wzbogaciło :) ahh te zakupy wykończą mnie :p heheh. Płyn micelarny też używam jest super i cała serię tych kosmetyków :) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń