poniedziałek, 19 maja 2014

Flos Lek- żel ze świetlikiem i chabrem bławatkiem

Jak dobrze, że deszcz przestał padać. Dzisiaj było pięknie i słonecznie. Odżyłam i wstąpiła we mnie nowa siła, wystarczyły dwa słoneczne dni i naładowałam swoje baterie.

Przygotowałam dla Was recenzję produktu przeznaczonego do pielęgnacji skóry wokół oczu.

Flos Lek,  żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i chabrem bławatkiem, 15 ml, cena 7-8 zł.


Skóra wokół oczu wymaga szczególnej troski, gdyż w tych miejscach jest cieńsza i delikatniejsza. Od kremu czy też żelu oczekuję przede wszystkim dobrego nawilżania. Moim problemem są niewielkie sińce pod oczami, dlatego bardzo ważne jest dla mnie by kosmetyk pomógł mi je zniwelować. Czy żel z Flos Leku spełnia moje oczekiwania? Zanim odpowiem na to pytanie zobaczmy, co napisał producent.

Od producenta: 
Zastosowanie- pielęgnacja wrażliwych okolic oczu. Polecany dla osób pracujących przy komputerze lub w warunkach sztucznego oświetlenia.
Działanie: żel zmniejsza nadwrażliwość na światło, łzawienie oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu.
Efekt: wypoczęte, zdrowe okolice oczu bez podrażnień i obrzęków.
Skład: Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Centaurea Cyanus Flower Extract, Euphrasia Officinalis Extract, Panthenol, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Triethanolamine, Carbomer, Decylene Glycol.



Skusiłam się na ten produkt ponieważ w mojej pracy spędzam dużo czasu przed monitorem komputera, a pomieszczenie jest oświetlone sztucznym światłem. Bywało, że na koniec dnia oczy delikatnie mnie piekły i szczypały. Do tej pory nie stosowałam żelu pod oczy, zawsze były to kremy. Bezbarwna żelowa konsystencja produktu bardzo przypadła mi do gustu, produkt dobrze się rozprowadza, szybko się wchłania. Nie wystąpiła u mnie żadna reakcja alergiczna czy zaczerwienienia, oczy nie szczypały. Zapach delikatny, ledwo wyczuwalny.


Żel stosowałam przez trzy tygodnie i byłam zmuszona go odstawić. Skóra wokół oczu bardzo mi się przesuszyła, a zmarszczki (mimiczne) znacząco się pogłębiły, już nie wspomnę o cieniach pod oczami, które stały się jeszcze bardziej widoczne. Podkład nałożony na żel po kilku godzinach zaczynał się rolować. Cały makijaż oka wyglądał nieatrakcyjnie i czułam jakby przybyło mi lat. Co prawda, producent nic nie wspomina, że żel ma właściwości nawilżające, ale uważam, że to podstawowe zadanie każdego kosmetyku przeznaczonego do pielęgnacji skóry wokół oczu.

Podsumowując. Nie jestem zadowolona z działania tego żelu, bardzo wysuszył mi skórę. Więcej nie sięgnę po ten kosmetyk. Zraziłam się także to firmy Flos Lek.

Znacie i lubicie kosmetyki z firmy Flos Lek?

28 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten żel i odniosłam wrażenie, że podrażniał mi oczy. Nie zużyłam go do końca, pozbyłam się i podobnie jak Ty zraziłam się do firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zostało 3/4 opakowania i chyba muszę go po prostu wyrzucić :(

      Usuń
  2. Po Twojej recenzji na pewno nie skuszę się na ten żel. Kosmetyków z tej firmy nie posiadam. Teraz będę podchodzić bardzo sceptycznie :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim kupię kolejny kosmetyk z tej firmy zastanowię się 3 razy ;)

      Usuń
  3. Niezbyt fajny produkt skoro szkodzi zamiast pomagać, będę go omijać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzę po komentarzach, większość dziewczyn jest niezadowolona z tych kosmetyków. Nie polecam.

      Usuń
  4. u mnie nie sprawdzają się żele pod oczy, przeszkadzają mi raczej na skórze niż pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zelowa konsystencja o wiele lepiej sprawdza się pod makijaż niż krem, dlatego kiedyś z chęcią sięgnę po jakiś żel pod oczy, ale na pewno nie będzie z tej firmy ;)

      Usuń
  5. nie miałam no ii chyba już nie kupię. obecnie mam krem eva natura i bardzo chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wróciłam do sprawdzanego już kremu z AA :)

      Usuń
  6. o widzisz to podobne efekty jak były u mnie, ja miałam ten żel ze świetlikiem i zieloną herbatą, z tym , że reakcja pojawiła się od razu po użyciu, miałam wysuszone, opuchniętę i czerwone powieki , a skóra pod oczami również była ściągnięta, raczej nie zaryzykuje więcej kosmetyków pod oczy z firmy FlosLek, szczególniej jeszcze p0o Twojej recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat kosmetyków z Flos Leku, w końcu coś kupiłam i od razu takie rozczarowanie, ehh...

      Usuń
  7. Nie miałam tego żelu iiii to pewne, że już nie będę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji jeszcze nie miałam ale bardzo lubię żel Flos Lek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z niewielu u których sprawdzają się :)

      Usuń
    2. nie mam dużych wymagań :p

      Usuń
    3. Twoje szczęście, bo moja skóra sprawia mi wiele problemów i jest wymagająca ;)

      Usuń
  9. Ja ogólnie lubię kosmetyki z tej firmy, ale akurat tego żelu pod oczy nie miałam. Szkoda, że wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo, nie wiem czy jeszcze sięgnę po jakiś kosmetyk z tej firmy.

      Usuń
  10. Kurcze a już myślałam że nalazło się coś fajnego!;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, wielkie rozczarowanie :( Pozdrawiam :D

      Usuń
  11. Miałam żel Flos Leku ze świetlikiem, użyłam raz i powiedziałam - nigdy więcej. Takiego szczypania, łzawienia i podrażnienia oczu nie dał mi żaden krem... dla mnie bubel i tyle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, bubel niesamowity, współczuję Ci z powodu tych nieprzyjemności.

      Usuń
  12. Wielka szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda, 3/4 opakowania nadaję się tylko do wyrzucenia :(

      Usuń
  13. Szkoda, że jest do bani. Miałam na niego kiedyś ochotę, ale widzę, że dobrze zrobiłam, że go nie kupiłam. P.S. Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń