poniedziałek, 26 maja 2014

Czuję miętę do ...

Czuję miętę do lakierów do paznokci. Bardzo lubię malować paznokcie. Co 2-3 muszę mieć inny kolor na paznokciach. W najbliższym otoczeniu jestem znana z kolorowych paznokci dopasowanych idealnie do stroju. Pomalowane paznokcie nastrajają mnie jakoś pozytywnie. Jeszcze gdyby zawsze wychodziło mi idealnie, byłoby świetnie. Mam dla Was dzisiaj kilka zdjęć z kilku ostatnich tygodni, tego co pojawiło się na moich paznokciach.
Zacznę od mięty. Uwielbiam ten kolor. Cieszę się, że od jakiegoś czasu moda na miętowy kolor wraca w sezonie wiosenno-letnim. Odnoszę wrażenie, że wszystkie lakiery jakie miałam w tym kolorze łączy jedno - strasznie smużą i zawsze muszę nakładać, aż 3 warstwy lakieru, co i tak nie zawsze gwarantuje idealne krycie. Mimo tych niedogodności nie wyobrażam sobie słonecznych dni bez mięty na paznokciach ;)





Eveline - MiniMax nr 808
Life - Nail Lacquer nr 10



Essence color&go - sparkle sand effect nr 163
Ten piaskowy lakier jest przepiękny!!! Zachwyciłam się nim.


Wspaniały, głęboki kolor. Jak dla mnie jest to kolor morski.
Sensique nr 162
Lemax - Galaxy topper nr 4


Lubię róż i już ;)
Golden Rose with protein nr 211
Lovely- Blink Blink nr 6


Małe urozmaicenie szarości.
Golden Rose with protein nr 348
Vipera -polka nr 68


Perłowa biel. Nie moja bajka.
Lemax numeru brak
Essence - nail art- special effect! topper nr 02 (circus confetti)




Kropeczkowe love :D
Sensique nr 159
Golden Rose with protein nr 205
Wibo - Express growth nr 482
Golden Rose - Fantastic color nr 211 
( w rzeczywistości bardziej pomarańczowy)


Coś Wam się spodobało? 

29 komentarzy:

  1. Świetne propozycje :). Bardzo podoba mi się ten top z Life. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze się orientuję to wyszła nowa seria topów z Life :)

      Usuń
  2. podobają mi się te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze 3 propozycje podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Essence piaskowy mega ładny! pozostałe też całkiem fajne, ale ten essence najbardziej mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów się piaskowym zachwycam, muszę go w końcu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na, co czekać. Lakier idealny na lato :)

      Usuń
  6. śliczny ten miętowy z Eveline, choć ten piasek z essence też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, ja też pałam miłością ogromną do lakierów do paznokci. Eveline z Mini Max będzie mój. ślicznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten miętowy z Eveline i ten piaskowy Essence :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Najładniejszy ten z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lemax galaxy :)
    ja ostatnio nie mam czasu w ogóle na malowanie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zobaczyłam zdjęcia, aż chciałam krzyknąć WOW! Wszystkie są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabrzmi to jakbym nie umiała sie zdecydowac, albo nie przyglądała sie uważnie, ale zabrzmi jak zachłanna i chłonna zdobien lakieromaniaczka -> WSZYSSSSTKIE :). Wszystkie zdobienia są w moim guście :) Piekne

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezeli miałabym się na którys zdecydować to niestety nie wiem;p Każdy ma coś w sobie i kazdy bym chciała:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. turkusowe najlepsze;)


    ps. a u mnie? ŚLICZNA SUKIENKA SHEINSIDE DO ROZDANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kolorki i zdobienia mi się podobają:))Śliczneeeee

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tym piasku od Essence.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także bardzo lubię miętę na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń