środa, 23 kwietnia 2014

Wiosna w szafie

I już po Świętach. Teraz czekam na majówkę i na kilka dni urlopu. Jeśli wszystko się ułoży po mojej myśli będę mieć 7 dniu wolnego :D Już nie mogę się doczekać.
Na wiosnę postanowiłam trochę odświeżyć swoją garderobę. Najpierw pochowałam grube swetry i pozbyłam się rzeczy, w których już nie mam zamiaru chodzić. Tym sposobem zyskałam trochę wolnego miejsca na nowe ubrania. Tej wiosny, kolorem dominującym w mojej garderobie jest biały. Wokół dużej białej torby z Housa kręciłam się przez ponad dwa tygodnie, aż w końcu doczekałam się jej przeceny. Buszując po sklepach nie mogłam przejść obojętnie obok stojaków z biżuterią, zawsze znajdę miejsce na nową błyskotkę. Udało mi się kilka rzeczy kupić na sezonowych wyprzedażach. Lubię kupować, ale nie lubię przepłacać ;)
Zapraszam do oglądania :)

t-shirty - Sinsay, Cropp %

Bluzeczki z rękawem 3/4 - Reserved %, Sinsay

Sweterek z rękawem 3/4- Cropp, koszula- House%

Buty- CCC

Buty- CCC

Torba- House


Biżuteria- Sinsay, H&M, Pepco





A Wy już jesteście po wiosennych zakupach, a może już myślicie o nadchodzącym lecie?


29 komentarzy:

  1. Ja jestem po i niedlugo post o moich zakupach :-)
    A Twoje nowosci bardzo fajne! Torba sliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post ;**
    dziękuje Ci za miły komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już po zakupach:) Chociaż nigdy nic nie wiadomo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zakupy były naprawdę pokaźne ;) Bardzo fajnie oglądało się zdjęcia.

      Usuń
  4. Dwie rzeczy ktore skradly moje serce :D Pierwsza koszulka i biala torba... Zrobilam duze maslane oczy.. Ahh.. Piekne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne bluzeczki. Buty z CCC przypadły mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się bluzki, u mnie niestety nie ma Sinsay, torebkę muszę zobaczyć na żywo bo wygląda rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Sinsay'a zaglądam często, ale to dopiero pierwsze rzeczy jakie kupiłam w tym sklepie. Mają nawet fajne ciuszki i w niskich cenach, jeszcze tylko ciekawa jaka jest ich jakość ;)

      Usuń
  7. Fajne bluzeczki :D też już czekam na majówkę, ale coś straszą pogodą złą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sprawdzałam właśnie pogodę, liczę że jednak wyjdzie słońce i nie będzie całą majówkę padał deszcz :)

      Usuń
  8. Ale się ekstra obkupiłaś;) ja też muszę się zabrać za porządki w szafach, może wtedy znajdzie się miejsce na coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw wietrzenie szaf, a potem zakupy- dobra kolejność ;)

      Usuń
  9. Świetne zakupy :D Sama muszę się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nowości a biżuteria super...też ostatnio kupiłam kilka bluzek na lato...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem po pierwszych wiosennych zakupach, ale jeszcze kilka rzeczy muszę uzupełnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną jeszcze chodzą spodnie w beżowym kolorze i jakiś żakiet ;)

      Usuń
  12. Uważaj na buty z CCC, ostatnio jak reklamowałam miałam mnóstwo kłopotów ;/ Świetne zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasłuchałam się i naczytałam o reklamacjach w CCC, dlatego mam nadzieję, że te buty nie przysporzą mi problemów i nie będzie potrzeby oddawać ich do reklamacji ;)

      Usuń
  13. Bardzo fajne zakupki poczyniłaś :) ja ostatnio "napadłam";) na ciuchland i zakupiłam sobie kilka fajnych perełek, z których jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciucholandach można znaleźć prawdziwe perełki, może i ja wybiorę się w wolnej chwili na łowy :)

      Usuń
  14. Nie ma to jak nowiutkie rzeczy :D też jestem po generalnych porządkach w szafie, aż dziw że tyle rzeczy chomikowałam, których nie nosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w sumie uzbierało się dwie reklamówki niepotrzebnych ubrań, pozbyłam się ich bez sentymentów :)

      Usuń
  15. Świetna ta bluzka z ustami. Ja tak jak ty nie lubię przepłacać. U mnie nie ma żadnej fajnej sieciówki, dlatego zakupy robię albo przez internet albo w Pepco. Tam zawsze znajdę coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  16. moja garderoba prosi się o odświeżenie :) muszę zaplanować zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zakupy!! Ja też musiałabym kupić coś nowego na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka jest rewelacyjna! Genialny wzór:)

    OdpowiedzUsuń