czwartek, 3 kwietnia 2014

Podsumowanie marca

Ależ ten czas szybko leci. Kilka dni temu skończył się mój ulubiony miesiąc - marzec. To był dobry i łaskawy miesiąc dla mnie, wiele się działo i może dlatego tak szybko mijały mi kolejne dni.
Po raz pierwszy na moim blogu pojawi się post podsumowujący miniony miesiąc. Podzielę się z Wami kilkoma zdjęciami oraz opisami kosmetyków, które zrobiły na mnie największe wrażenie w ciągu ostatnich 30 dni.

Ulubieńcy:


Paletka do Cieni Lovely- cena ok. 12 zł.
Długo za nią chodziłam i końcu ją zdobyłam, była tylko jedna na półce. Zdziwiło mnie, że w żaden sposób cienie nie zostały zabezpieczone, każdy mógł do nich zajrzeć i ich dotknąć. Długo się przyglądałam i nie zauważyłam oznak jakiegokolwiek zużycia. Mój makijaż oka ograniczam do użycia kredki i tuszu, rzadko sięgam po cienie, dlatego też nie chcę inwestować w cienie, których użyję kilka razy, a potem wylądują w koszu, gdy minie ich termin przydatności. Ta paletka to dla mnie idealne rozwiązanie. Gama kolorystyczna bardzo przypadła mi do gustu, paletka zawiera 12 kolorów, z czego trzy są matowe. Z trwałością nie jest najgorzej. To był dobry zakup.


Lakier do paznokci Lovely Gloss Like Gel nr 156
Chyba jeszcze żadnym kolorem lakieru nie zachwycałam się tak, jak tym. Piękny, głęboki, błyszczący różowo-koralowy kolor. Gdy patrzyłam na swoje paznokcie uśmiechałam się sama do siebie. Miłość jak nic ;) Na drugim zdjęciu w połączeniu z topem matującym.



Patyczki Lilibe, cena ok. 3 zł
Czy można zachwycać się patyczkami do poprawek makijażu? Tak! Zobaczyłam je na blogu u  Marty. Wiedziałam, że muszę je mieć. Kupiłam i stały się moimi ulubieńcami. Nigdy więcej nie kupię zwykłych patyczków.


Czas na zdjęcia :)

Nowości ze Znaku
Różyczki :*
Całuśnie
Prezent :)
Storczyk mojej babci
Zielona herbata z syropem jaśminowym i kawałkami gruszki
Zdrowe drugie śniadanie
Placuszki z kurczakiem i pieczarkami
Lubię zapach hiacyntów
27 lat minęło jak jeden dzień...


A jak wam minął marzec?



46 komentarzy:

  1. na tą paletkę polowałam jak weszła jednak za każdym razem jej nie było gdzie bym się nie pojawiła i dałam sobie spokój :) śliczny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, jedną jedyną którą widziałam, to ta którą kupiłam ;)

      Usuń
  2. Jesteśmy w tym samym wieku:D ale ja mam urodziny w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi marzec też minął jakoś tak szybko...
    A lakier dużo bardziej mi się podoba w wersji matowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z niewielu lakierów z mojej "kolekcji", który wygląda bardzo dobrze w wersji matowej :)
      Coś mi się wydaje, że kwiecień minie jeszcze szybciej.

      Usuń
  4. Lakiery mam tej firmy, też je lubię, nawet dokładnie ten róż mam! A patyczkami mnie zaskoczyłaś, nie widziałam takich! Super wyglądają! I jeszcze mi na koniec apetytu narobiłaś tymi placuszkami z kurczakiem...no dzięki! :P heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy wszystkie lakiery z tej serii tak dobrze kryją i ślicznie błyszczą. Nie sądziłam, że patyczki mogą zachwycać, przecież to tylko patyczki ;) A placuszki pyszne i bardzo proste w przygotowaniu :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia :). A paletka z cieniami jest genialna. Kolory jakie uwielbiam i tylko 12 zł... Ja też chcę taką! Poooszę :D. Takich patyczków jeszcze nie widziałam, ale widzę że sobie chwalisz to może kupię jak spotkam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie cienie z tej paletki bardzo przypadły do gustu, ale osoby które zajmują się makijażem bardziej profesjonalnym już się tak nią nie zachwycają ;) Warto wypróbować te patyczki :)

      Usuń
  6. mój hiacynt już mnie opuścił, może za często go wąchałam ;)
    fajne podsumowanie, też zrobiłam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tfu tfu ale muszę napisać, że pięknego babcia storczyka wyhodowała:-) śliczny kolor lakieru:-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo osób zachwyca się tym storczykiem, jest naprawdę wyjątkowy i ma już 4 lata! :) Również pozdrawiam :D

      Usuń
  8. Poluje i poluje na tą paletkę Lovely :) Musze poszukać tych patyczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno paletka jak i patyczki nie są dostępne w każdym Rossmannie, tak więc udanych łowów życzę ;)

      Usuń
    2. Za każdym razem, gdy jestem szukam jej, zarówno w Rossmankach, jak i w Naturze i niestety na razie się nie udało, więc poluje dalej :)

      Usuń
  9. Kurczę nie widziałam nigdy takich patyczkow,dzieki za poscik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam jeszcze takich patyczków :) gdzie można je nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudny kolor paznokci kocham różowy !

    endrie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż i czerwień na paznokciach -to moje ulubione kolory lakierów :)

      Usuń
  12. Kolor lakieru po prostu boski, a ta herbata z gruszką i syropem jaśminowym musi być pyszna...ja uwielbiam białą jaśminową herbatę, pyyycha:)

    Kochana cieszę się niezmiernie, że dzięki mojemu postowi odkryłaś jednego ze swych ulubieńców i jesteś z nich tak samo zadowolona jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białej jeszcze nigdy nie piłam, spróbuję tej, którą Ty lubisz :)
      Bo te patyczki naprawdę są świetne ;)

      Usuń
  13. Gdzie te patyczki można kupić? Bo szukam ich i szukam... i nic, a przydałyby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie, ale niestety nie w każdym są dostępne :)

      Usuń
  14. Patyczki wydają się super :D pierwszy raz takie widze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, a być może będziesz się nimi zachwycać tak jak ja :)

      Usuń
  15. Super zdjecia :-) Lubie takie posty! ^^
    Lakier jest prześliczny <3 Sama na taki kolor poluje. No i jakies nowe ksiazki tez by mi sie przydały :-/
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :DDo czytania zachęcam szczególnie gorąco ;) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  16. Muszę kupić sobie takie patyczki. Hiacynty to moje ulubione kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i zachęcam. A ja ja uwielbiam konwalie :)

      Usuń
  17. Patyczki są na mojej liście must have ♥ śliczny lakier , paletkę uwielbiam :) ale cudowny storczyk ♥i hiacynt ♥ też mam 27 lat :) fajne z nas babki ♥ :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że fajne, w to nie wątpię :D Ja mam 27 lat, Ty masz 27 lat przed nami siódme niebo ... jakoś tak szła ta piosenka ;)

      Usuń
  18. Heey hun great post,I love it,feel free to visit my blog and my new post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są te patyczki nigdy wcześniej takich nie widziałam :). Bardzo fajny lakier i słodki sweterek w usta mm..<3

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterkowi nie mogłam się oprzeć, przykuwał moją uwagę ;)

      Usuń
  20. Gdzie można zakupić taką paletę cieni? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie, ale ciężko ją dostać niestety :)

      Usuń
  21. Cienie mają śliczne kolory, uwielbiam brązy :-) A takie patyczki widzę po raz pierwszy :-) Ciekawa jestem książki "Kometa i ja" :-) Ptaszek wygląda przeuroczo :-) A placuszki z kurczaka robiłam i były pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wszystko co wychodzi spod Twojej reki smakuje pysznie :) Brązowe cienie, to jedyne którymi nie jestem w stanie zrobić sobie krzywdy :D

      Usuń