wtorek, 1 kwietnia 2014

Liebster Blog Award po raz trzeci plus zdjęcia

Już po raz trzeci zostałam nominowana do Liebster Blog Award, tym razem przez Jolę z http://sensesangel.blogspot.com/

1. Lato czy zima? Którą porę roku wolisz?
Zdecydowanie lato, ale najbardziej lubię wiosnę :)
2. Najlepsza odżywka, którą miałaś to...?
Swojej idealnej odżywki ciągle szukam.
3. Jaka jest cecha Twojego przyjaciela, którą cenisz w nim najbardziej i dlaczego?
Cechą, którą cenię najbardziej u wszystkich ludzi, nie tylko wśród moich najbliższych, jest szczerość. Wiele mogę wybaczyć, ale nie kłamstwo. Cenię u innych jeszcze asertywność.
4. Ulubiona strona internetowa (oprócz bloggera oczywiście:)) to..?
Najwięcej przesiaduję na blogacha... a poza tym zaglądam na stylowi.pl, zszywka.pl oraz na strony księgarń internetowych.
5. Sukienka czy spodnie?
Spodnie!!! Ostatni raz miałam sukienkę na sobie jakieś 4 lata temu.
6. Piosenka, którą ostatnio nuciłaś to..?
"Happy birthday to you..." i "Daj mi tę noc".
7. Który przedmiot był Twoim ulubionym w szkole/na studiach i dlaczego?
W szkole była to geografia, kiedyś było moim marzeniem zostać pilotem wycieczek oraz przewodnikiem turystycznym.
8. Długa kąpiel w wannie czy szybki prysznic? Co wolisz?
Dłuuugi prysznic ;) Nie lubię leżeć w wannie.
9. Czy często robisz zakupy przez internet?
Dość rzadko, najczęściej kupuję książki. Wszystkie inne rzeczy przez zakupem wolę dotknąć i obejrzeć z każdej możliwej strony, dlatego najczęściej decyduję się na zakupy w sklepach stacjonarnych.
10. Ostatni kosmetyk, jaki sobie kupiłaś to..?
Płyn micelarny z Biedronki.
11. Jak spędziłabyś swój idealny dzień?
Idealnych dni miałam już kilka w swoim życiu. Np. w zeszły wtorek, który mogłam spędzić ze swoim Sebastianem. Idealny dzień mam też wtedy, gdy np. uda mi się zrobić wszystko to, co sobie na dany dzień zaplanowałam. Sądzę, że niewiele mi potrzeba by było idealnie :D


Na koniec zdjęcia ze spacerów weekendowych.
Pomyśleć, że rok temu o tej porze wszędzie było biało ...








16 komentarzy:

  1. Zdjęcia są przepiękne, szczególnie ostatnie. Płyn micelarny z Biedronki rządzi ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do płynu, kiedyś byłam z niego niezadowolona, teraz gdy skóra już mi się do niego przyzwyczaiła jestem jego działaniem zachwycona :)

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia, wiosna na całego;) ja wole sukienki choć często chodzę w leginsach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Legginsy i sukienki nie dla mnie, chociaż z dwojga złego wolę już sukienki ;)

      Usuń

  3. Fiołki! Ja jeszcze w tym roku ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś spacerek do lasu w ten weekend? Zapowiadają ładną pogodę :)

      Usuń
  4. Piękne wiosenne zdjęcia :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiosnę na zdjęciach, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń i kwiaty zawsze ładnie wychodzą na zdjęciach :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się odpowiedź na 11 pytanie :) Ludzie marzą o złotych górach, a zwykle to co najprzyjemniejsze jest za darmo :D Również idealne dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu, że cieszą mnie małe rzeczy bardzo często mówię sobie "Jestem szczęśliwa" :D

      Usuń
  7. Jakie piękne wiosenne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też tak mam z zakupami przez internet :) Wolę daną rzecz najpierw dokładnie obejrzeć i wtedy kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie pięęękne zdjęcia! :)
    ja uwielbiam leżeć w wannie, ale nie mam na to czasu... :)

    OdpowiedzUsuń