piątek, 25 kwietnia 2014

Coś z niczego & flower power

Nic tak nie potrafi ożywić pomieszczenia jak żywe kwiaty. I wszystko jedno, czy to będą kwiaty doniczkowe czy cięte. W moim domu nie brakuje książek i roślin.
Będąc wczoraj w Kauflandzie wypatrzyłam regały pełne kwiatów doniczkowych. Moją uwagę przykuły kwitnące mini rośliny (róże, wilczomlecze, dzwonki i chryzantemy). Zdecydowałam się na zakup żółtej różyczki (cena 4, 79 zł). Gdy wróciłam do domu zaczęłam dopierać osłonkę dla mojej nowej roślinki, niestety wszystkie były dużo za duże. Postanowiłam sama zrobić ozdobną doniczkę. Inspirację do jej stworzenia zaczerpnęłam z bloga Bridget.
Rzeczy, których użyłam to:
- metalowa mini puszka np. po kukurydzy,
- ozdobna taśma klejąca (Empik),
- naklejki (Biedronka),
- nożyczki.
Czas wykonania: niecałe 5 minut :)






 Efekt końcowy:



Dorzucam jeszcze kilka zdjęć zrobionych w pierwszy dzień Świąt.







Lubicie kwiaty? Jakie najbardziej?


35 komentarzy:

  1. Świetna osłonka i za niewielkie pieniądze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ozdobiona doniczka. Szczególnie podoba mi się kokardka :).
    Śliczne zdjęcia. Nie mam swoich ulubionych kwiatów ale lubię dostawać róże i tulipany ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże od dawna mi się podobały, ale tulipany to moja nowa miłość :)

      Usuń
  3. Gratuluję pomysłu oraz wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny efekt:) Mam różne naklejki z Biedronki, muszę też wreszcie jakoś je wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki w Biedronce kupiłam dwa miesiące temu i pomyślałam, że trzeba je wreszcie wykorzystać :)

      Usuń
  5. Super pomysł i wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) choć pomysł nie do końca mój ;)

      Usuń
  6. lubię takie pomysły :) piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobało mi się fotografowanie kwiatów, drzew kwitnących. Dzisiaj miałam się wybrać na poszukiwanie magnolii i bzów, ale niestety się rozpadało :(

      Usuń
  7. wszystko tak pięknie teraz kwitnie :))
    osłonka z puszki to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie wracając z pracy przyglądam się przyrodzie. Widzę jak się zmieniają drzewa, jak trawa coraz bardziej robi się zielona, a w osiedlowych ogródkach lada dzień zaczną kwitnąć konwalie :)

      Usuń
  8. Pięknie :) Ja też uwielbiam kwiaty, pod każdą postacią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :) aż zupełnie inaczej róża prezentuje się w tak ozdobionej "doniczce" - super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :) super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia :)
    Moje kwiatki w domu umierają, bo zawsze zapominam ich podlać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piekne zdjecia <3 Takie pozytywne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kwiaty i to wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, od razy się wyróżnia!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na doniczkę,ja puszki z kukurydzy zrobiłam lampion na świeczki(zrobiłam dziurki po całej długości)..:))Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie zdjęcia :) i fajny pomysł, też muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze zachęcam i dziękuję za pochwałę :)

      Usuń
  17. Fajny pomysł :) Muszę przesadzić kwiatka, więc się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygląda ta doniczka, muszą zrobić coś takiego i piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Doniczka - rewelacyjny pomysł! ;) też mam te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń