piątek, 21 marca 2014

Witaj!

Nadeszła moja ulubiona pora roku - WIOSNA. Jeszcze nigdy tak bardzo na nią nie czekałam . Mam już dosyć zimowych kurtek, grubych swetrów, rękawiczek, szalików wełnianych. Energia mnie rozpiera, a spałam tylko 5h. Planuję jeszcze dzisiaj spacer wieczorową porą i liczę, że nie zmarznę.
Od czego jestem uzależniona? Nie od słodyczy, zakupów czy książek, ale od słońca. Tak się cieszę, że wreszcie wszystko się zazieleni, drzewa wypuszczą młode liście, niektóre kwiaty, jeszcze kilka dni i forsycje okryją się żółtym kwieciem.... Rozmarzyłam się :) Tylko, żeby już śnieg nie spadł ;) Niech taka wspaniała pogoda zostanie z nami.

A. Vivaldi - Wiosna





Wiosna - cieplejszy wieje wiatr, 
Wiosna - znów nam ubyło lat, 
Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły bzy...
(Skaldowie)



Konwalie- moje ulubione kwiaty :)







Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi 
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni 
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis 
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty 
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty 

(M. Grechuta)





wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony stylowi.pl

Widziałyście już bociany?



29 komentarzy:

  1. hehehe tulipany w kaloszkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest piękne. Również te ze zwierzaczkami mnie rozczuliły. Dokładnie, także chcę by taka pogoda już pozostała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i mnie kiedyś uda się takie ładne zdjęcie zrobić, ale do tego czasu będę pożyczać zdjęcia od innych :)

      Usuń
  3. Wiosna to moja ukochana pora roku :) uwielbiam patrzeć jak po zimie świat jakby rodzi się na nowo. Słoneczko coraz mocniej grzeje, zrzucamy grube palta i kozaki na rzecz płaszczyków i pantofelków :) ymmm uwielbiam jak słoneczko codziennie rano zagląda do mnie przez okno :( wiosno witamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję dokładnie to samo. Dziś rano obudziło mnie piękne słońce,ale niestety teraz niebo jest zachmurzone :(

      Usuń
  4. też się cieszę z wiosny :) oby śnieg nas nie zaskoczył w Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie nie, już nie chcę zimy i nie chcę lepić zająca wielkanocnego ze śniegu ;)

      Usuń
  5. Vivaldi <3
    też kocham wiosnę,stokrotki,zielona trawka...mm..dziś w Krakowie było 20 stopni,cudowna pogoda :)
    Boćki widziałam wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czasem posłuchać muzyki klasycznej, a utwór "Cztery pory roku" bardzo przypadł mi do gustu :)
      Jeszcze bocianów nie widziałam ;)

      Usuń
  6. Bocianów nie widziałam, ale też nie mogłam się doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy spragnieni jesteśmy wiosennego słoneczka :)

      Usuń
  7. Jaki przyjemny mix zdjęciowy.
    U mnie dziś 20 stopni i słońce, syn biegał w cienkiej kurteczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Bardzo dużo dzieciaczków widziałam przed blokami, na placach zabaw, bawią się, biegają i uśmiechy nie znikały im z twarzy. Taka pogoda nastraja wszystkich pozytywnie :)

      Usuń
  8. Ale mnie wiosennie nastroiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Wiosnę :) bociany spotkałam już jakieś 3 tyg temu co mnie bardzo zdziwiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się rozglądam i rozglądam i niestety jeszcze ich nie widziałam ;)

      Usuń
  10. A u mnie pada śnieg i już jest biało :(

    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może być :( Czyżby powtórka z zeszłego roku?

      Usuń
  11. wiosnę lubię, ale moją ulubioną porą roku jest lato, więc już wyczekuję z utęsknieniem :-) Inspiracje jak najbardziej mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato również kocham w szczególności, gdy mam urlop i słońce grzeje, ale na wiosnę czuję, że razem z przyrodą budzę się do życia po zimowym śnie :)

      Usuń
  12. Ja uwielbiam lato i zimę:) W zasadzie każdą porę roku lubię, bo ta mijająca jakoś zawsze mi się zaczyna nudzić:)

    Chciałam również poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award:) Jeśli masz ochotę to zapraszam:) Więcej szczegółów u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją ulubioną porą roku również jest WIOSNA - uwielbiam,gdy wszystko budzi się do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również uwielbiam zapach konwalii:)

    OdpowiedzUsuń