środa, 19 marca 2014

Sweet chocolate

Do niedawna Empik kojarzył mi się przede wszystkim z książkami, teraz zamiast kupować u nich książki kupuję akcesoria i gadżety do domu. Cały czas mają w swojej ofercie ciekawe produkty i bardzo często są w promocyjnych cenach. Gdy zobaczyłam te słodkie miseczki, talerzyki, kubeczki, foremki, ściereczki, fartuszki oraz wszystkie inne akcesoria potrzebne do picia czekolady nie potrafiłam im się oprzeć. I jeszcze wszystko było - 50% :D Na takie słodkości mogę sobie pozwolić. 
W ostateczności zdecydowałam się na trzy rzeczy: miseczkę, talerzyk i ... w pierwszej chwili myślałam, że to babeczka, dopiero potem doczytałam, że jest to torba na zakupy. Brawo za tak pomysłowe zapakowanie.
Za całość zapłaciła niecałe 20 zł.








Lubicie czekoladę? ;)


24 komentarze:

  1. Uwielbiam czekoladę! Niestety :(.
    A torba zapakowana przepięknie. W życiu bym nie wpadła by tak ją ułożyć.
    Chyba w weekend wybiorę się do Galerii i poszukam czegoś dla siebie.
    Zestaw czekoladowy brzmi pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy uwielbiamy czekoladę :) Zakupy przede wszystkim, ale warto też wykorzystać piękną pogodę i wybrać się na dłuższy spacer ;)

      Usuń
  2. Mnie samą talerzyk z miseczką kusił bardzo, ale ostatecznie zrezygnowałam z zakupu:)
    Prędzej zakupiłam silikonowe foremki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foremki również były urocze, ale ja do wypieków mam dwie lewe ręce. Gotować lubię, ale do pieczenia mnie nie ciągnie w ogóle ;)

      Usuń
  3. Też uwielbiam dodatki z empiku :D Szczególnie kuchenne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej kupiłam u nich dodatki do mojego pokoju, większość rzeczy z ich oferty bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  4. Ja lubię czekoladę, aż za bardzo. Do Empiku mam daleko, ale może to i dobrze, bo spędzałabym tam całe godziny, właśnie w dziale gadżetów do domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie byłam w Empiku, muszę do niego zagladnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, jest prawdopodobieństwo, że nie wyjdziesz z pustymi rękoma ;)

      Usuń
  6. Mogłabym się utopić w czekoladzie:D piękny ten talerzyk i torba:D często zaglądam na domowy dział w Empiku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa miłośniczka czekolady z Ciebie :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Ładny ten zestaw, też bym nie wpadła od razu na to, że to jest torba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę myślałam, że to ciastko ;) czego to ludzie nie wymyślą! :)

      Usuń
  8. O kurde... ale bajerancka torba hihi świetny pomysł :) a czekoladę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny przykład na chwyt marketingowy, jestem przekonana, że gdyby ta torba była w zwykłym pokrowcu nie kupiłabym jej ;) eh..

      Usuń
  9. Również zauważyłam, że w Empiku pojawiły się rzeczy dla domu. Póki co chodzę oglądam ale jeszcze nic nie kupiłam. Może w końcu się skuszę ;) Twoje rzeczy są śliczne ;) z tą torbą mieli fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem, gdy jestem u nich coś mi wpadnie w oko, na szczęście jeszcze potrafię się ograniczać. Dziękuję :D

      Usuń
  10. Ja też u nich kupuję gadżety do domu :D Żałuję tylko strasznie, że jak byłam ostatnim razem nie wzięłam ostatniego 'sweterkowego' kubka, bo jak po niego wróciłam to już go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go! świetne był, z tej serii chciałam kupić świeczkę sweterkową, ale się w końcu rozmyśliłam ;)

      Usuń
  11. jak zerknełam na zdjęcie to też pomyślałam że to babeczka, ale torba zawsze się przyda :) bardzo podobają mi się kubki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubki podobały mi się najbardziej, ale niestety kolejnego nie miałabym gdzie wcisnąć ;)

    OdpowiedzUsuń