poniedziałek, 10 marca 2014

Małe zakupy kosmetyczne

Mam nadzieję, że dzisiaj u wszystkich świeciło tak piękne słońce :) Nic wielkiego się dziś u mnie nie wydarzyło, ale i tak ten dzień zaliczam do bardzo udanych. To wszystko dzięki słońcu i zbliżającej się wiośnie!!! Mimo późnej godziny (23:12), mam jeszcze siłę i ochotę na pisanie posta. Przygotowałam kolejny wpis dotyczący zakupów kosmetycznych, w większości są to (jak dla mnie) nowości do przetestowania.





Żele pod prysznic lubię kupować najbardziej, przy ich wyborze kieruję się wyłącznie zapachem ;) Oczywiście używam kilku na raz. W żelu Alterra wyczuwam przede wszystkim słodkie migdały, zapachu maków nie kojarzę więc nie wiem czy pachnie tymi polnymi kwiatami. Nivea również słodko pachnie. Oba żele kupione w promocyjnych cenach.


Flos Lek żel do powiek i pod oczy dla osób pracujących przy komputerze - to coś dla mnie. Mój pierwszy kosmetyk z tej firmy.
Pomadka Alterra - w poszukiwaniach za tym produktem udałam się na drugi koniec miasta, bardzo ciężko było go dostać. Już chyba wszystkie znacie niekonwencjonalne zastosowanie tej pomadki. Zamierzam ją stosować na swoje rzęsy w celu poprawy ich kondycji. Jednym z głównych składników pomadki jest olejek rycynowy.


Firmę Marion kojarzę przede wszystkim z produktami do stylizacji włosów, a tu proszę Profesjonalna mikrodermabrazja. Mam małe obawy przed zastosowaniem tego produktu i trochę boję się czy nie podrażni mi skóry. Cudów się nie spodziewam, ale nie chce też problemów.
Prokudent- płyn do płukania jamy ustnej. To już kolejna butelka. Dobry płyn w dobrej cenie.


Znacie te produkty?

35 komentarzy:

  1. Znam te produkty :)
    Mam szampon z Alterra- jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat szampon się nie sprawdził z tej firmy ;)

      Usuń
  2. Żel pod prysznic musi pięknie pachnieć:-) pomadkę Alterra uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że również polubię tą pomadkę, a żel pachnie bardzo ładnie :)

      Usuń
  3. Miałam ten żel z Nivei, pięknie pachnie:-) a z reszty najbardziej zaciekawił mnie żel do powiek i pod oczy ;-),

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka znam :) Mi szczególnie służą żele pod oczy z flos-lek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadkę z Alterry znam:)
    A do żeli z Flosleku niestety się zraziłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie wszystkim te żele pasują, u mnie po 2 użyciach na razie nic złego się nie dzieje :)

      Usuń
  6. Nie miałam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię żele z Flosleku :)nie podrażniają moich oczu
    żele pod prysznic z Nivea kupuję co jakiś czas i zawsze będę do nich wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubionym żelem, do którego wracam jest Palmolive Ayurituel Joyous :)

      Usuń
  8. Też niełatwo było mi znaleźć tę pomadkę z Alterry, w każdym Rossmannie była wykupiona, ale ją w końcu dorwałam i z końcem marca zaczynam kurację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zaczęłam, stosuję ją od trzech dni. Obym wytrwała i systematycznie jej używała ;)

      Usuń
  9. U mnie w Rossmannie nie było tej pomadki, a mam tylko jeden ten sklep w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pomadka jest rozchwytywana, może kiedyś uda Ci się ją upolować :)

      Usuń
  10. koniecznie daj znać jak mikrodermabrazja sprawdziła się u Ciebie:) Jestem szalenie ciekawa i chyba wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj przeglądałam gazetkę z Natury i mikrodermabrazja jest w promocji za 1,90 zł ;)
      A ja przez najbliższe dwa tygodnie jej nie wypróbuję, bo niestety dostałam jakiegoś uczulenia na twarzy i na razie leczę się ;)

      Usuń
  11. Żele Flos-Lek i pomadka z Alterry spisują się rewelacyjnie :-) Myślę, że będziesz zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak się u Ciebie spisuje :)

      Usuń
  13. muszę zaopatrzyć się w słodko pachnące żele :) na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejszy jest zapach, a ja lubię jeszcze cytrusowe zapachy :)

      Usuń
  14. Aterra ma znakomite kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero rozpoczęłam ich testowanie, ale wiem że zawierają dużo naturalnych składników, co jest dużym plusem :)

      Usuń
  15. widzę że w końcu udało Ci się dorwać pomadkę Alterry, mam nadzieję że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam gotowa za nią jeździć po wszystkich Rossmannach w moim mieście :)

      Usuń
  16. Bardzo fajnie, że dajesz recenzje kosmetyków, wiadomo co wybrać, a co omijać :)!
    lefffka.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale warto też pamiętać, że to co dla jednego będzie dobre, dla drugiego może być bublem ;)

      Usuń
  17. Ja z pomadki z Alterry bylam bardzo zadowolona. Oby Tobie też się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Daj znać jak się sprawdzi ten żel pod oczy, bo też pracuję przy komputerze i się zastanawiałam nad jego zkaupem ;)

    OdpowiedzUsuń