niedziela, 9 lutego 2014

Zakupy z Rossmanna i Biedronki

Przyszedł czas na uzupełnienie zapasów oraz na wypróbowanie nowych kosmetyków. W tym tygodniu wędrowałam od Rossmanna do Biedronki przynajmniej kilka razy ;) Poszukiwałam w Biedronkach maseczek z Biovaxu, ale już ich nie było. Szkoda.


Biedronka


Nose Pore Strips - plastry na nos z ekstraktem z drzewa herbacianego to skuteczna terapia oczyszczająca przeznaczona do odtykania porów i usuwania wągrów. To moje pierwsze tego typu plasterki na nos. Jestem z nich zadowolona, fajnie i bezboleśnie pozbywam się wągrów. Oczywiście efekt nie jest bardzo spektakularny, ale mimo to produkt warty zainteresowania i wypróbowania.

Maseczka Liren, Nawilżenie - maseczki wszelkiego rodzaju lubię, tej jeszcze nie miałam, będę testować.

Mr. Magic, Chusteczki nawilżone do czyszczenia obuwia, 10 saszetek - ratują w sytuacjach awaryjnych, zawsze mam jedna w torebce.


Rossmann


L'Oreal Elseve Total Repair 5 -  to już trzecie opakowanie tej odżywki, próbuję innych i wracam do tej. Ładnie pachnie, ułatwia rozczesywanie, wygładza włosy i ich nie obciąża.

Alterra Glanz Shampoo Aprikose & Weizen - skusiłam się na ten szampon ponieważ kiedyś używałam odżywki z tej serii, była świetna, ale niestety wycofali ją z produkcji. Szampon już stosowałam i chyba wysusza mi włosy :(


Soraya, Peeling Morelowy - duże opakowanie w dobrej cenie (12zł / 150ml), to już chyba moje 7 opakowanie, dobrze złuszcza, ale nie podrażnia. Jest wydajny i przyjemnie pachnie.

Alterra Massageöl Mandel & Papaya - olejek do masażu, który zaczęłam używać do olejowania włosów. Przeczytała dużo dobrego na temat tego olejku, ale on chyba mi nie pomoże. Wiem, że po dwóch razach cudu nie będzie, ale że w gorącej wodzie jestem kąpana, to już chce natychmiastowych efektów.


Foremki do babeczek - ciast nie lubię piec, ale ciasteczka i babeczki to już co innego ;) 2,99 za 100 sztuk. 

F. Moccia "Trzy metry nad niebem"- zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami, m.in. Chettys, chciałam obejrzeć film, ale że czasu na oglądanie nie mam więc skusiłam się na książkę. Na czytanie zawsze znajdę czas. 


Bordowa czapka ze złotymi koralikami również pochodzi z Rossmana, cena: 15 zł.

Z zakupów jestem bardzo zadowolona, ale po produktach z Aterry spodziewałam się czegoś lepszego. Pojawiło się trochę nowości i sprawdzonych, dobrych produktów. A kolejna nowa książka to powód do dużej radości ;)




22 komentarze:

  1. Też kupiłam tą maseczkę z lirene w biedronce tylko zaopatrzyłam się jeszcze w peeling enzymatyczny ale nie miałam okazji ich użyć. ;)
    Ja już niestety tak dawno żadnej książki nie kupiłam ani nie przeczytałam, że aż mi wstyd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, peelingi enzymatyczne są za delikatne, jestem brutalna dla swojej twarzy, chociaż wiem że powinnam używać peelingu enzymatycznego ;)
      Oj wstydź się, wstydź ;) ale na pewno kiedyś znajdziesz czas na czytanie ;)

      Usuń
  2. od dawna mam ochotę na olejki z Alterry niestety nie mam do nich dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przy kolejnej wizycie w Polsce się uda ;)

      Usuń
  3. Chciałam sobie kupić wczoraj te plasterki na nos w Biedronce, ale już ich nie było. Jutro poszukam w innej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam te plastry..są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy jeszcze będą kiedyś dostępne w Biedronce lub w jakimś innym sklepie/ drogerii?

      Usuń
  5. A gdzie dorwałaś książkę? W Biedronce czy Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też na Biedronkę napadłam i cieszę się, że zrobiłam to 3-krotnie, bo dzięki temu dorwałam maskę, której nie było w Biedronce nr 1:)
    A książka fajna:) Czytałam, chociaż mój błąd polegał chyba na tym, że najpierw zobaczyłam film..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wolę najpierw przeczytać książkę, a potem obejrzeć film :) Był jeden wyjątek, obejrzałam trzecią część "Władcy pierścienia", a potem wzięłam się za książki. Filmy bardzo dobre, ale jednak książki są wspaniałe :)
      Wydaje mi się, że nie w każdej Biedronce jest ten sam towar. Zdarzyło mi się, że czegoś szukałam i w jednej tego nie było, a w innej wręcz zalegało ;)

      Usuń
  7. ciekawa jestem peelingu z Soray

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta czapka :-) Książki nie czytałam, oglądałam film, ale kompletnie mi się nie podobał ;-) Foremki do babeczek urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romanse wszelkiej maści lubię czytać, dlatego podejrzewam, że książka mi się spodoba ;)

      Usuń
  9. U mnie niestety plasterki na nos w Biedronce szybko zniknęły. I nie zdążyłam ich kupić, a byłam ciekawa, czy faktycznie działają. Natomiast kupiłam sporo maseczek BIOVAX do włosów i jestem zadowolona, naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrót, maseczek nie było, a plasterki jeszcze były. Nawet w ten poniedziałek :)

      Usuń
  10. Świetne zakupy :) Jestem ciekawa Twojej opinii na temat książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Recenzja książki pojawi się na blogu na pewno ;)

      Usuń
  11. Czytam ebooka Trzy mety nad niebem. Znalazłam gdzieś w Internecie pdf. Początek trochę jak dla mnie pomieszany ale potem sie sporo wyjaśnia. Mam wrażenie, że troche jstem za stara na takie książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tyle różnych opinii przeczytałam na temat tej książki, że muszę się za nią wziąć w końcu . Od czasu do czasu lubię sięgnąć po tego typu czytadła ;)

      Usuń