czwartek, 6 lutego 2014

Różowo mi ...

Nie wiem, jak u Was, ale u mnie wczoraj była piękna pogoda, świeciło słoneczko, było ciepło, poczułam nadchodzącą wiosnę. Taka aura bardzo pozytywnie na mnie wpływa. Moja dusza się raduje i patrzę na świat przez różowe okulary. Pojawił się pomysł na różowe pazurki. Oto, co zmalowałam ;)






Kolor bazowy to Sensique nr 157 w kolorze cukierkowego różu. Kolor tego lakieru jest śliczny, gorzej z jakością. Łatwo o prześwity (nawet przy dwóch warstwach) i bardzo źle się go rozprowadza, nie jest też zbyt trwały. Pędzelek długi o średniej grubości.
Kolejny lakier, którego użyłam to glitter Sensique Art Nails nr 321. Kupiłam go pod koniec zeszłego roku i tylko ten jeden, jedyny raz widziałam go na półce. Miałam szczęście, że udało mi się go dostać. Ten lakier składa się z czarnych kwadracików, złotych i fioletowych sześciokątów oraz różowych i białych paseczków. Pędzelek w tym lakierze nie jest najlepszy, gdyż jest bardzo cienki. Nieźle musiałam się nagimnastykować, żeby w miarę równomiernie rozprowadzić brokat. 
Efekt końcowy bardzo mi się podoba :)


Lubicie takie cukierkowe lakiery i brokaty?

14 komentarzy:

  1. U mnie róż i u Ciebie róż:) Lubię lakiery Sensique:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo je lubię, mam ich kilka :)

      Usuń
  2. Śliczny, delikatny róż. Nigdy nie miałam lakierów Sensique ale ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony odcień różu, a z lakierami warto się zapoznać ;)

      Usuń
  3. Ten cukierkowy róż jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, cukiereczkowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Really cute mani. I love the glitter nail polish :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki kolor lakieru od razy z latem się kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam pozytywne skojarzenia z tym kolorkiem, bardzo dziewczęcy i delikatny :)

      Usuń