środa, 5 lutego 2014

Liebster Blog Award

Iwona z nietylkokosmetyki.blogspot.com nominowała mnie do Liebster Blog Award. Bardzo mnie to ucieszyło :)




1. Pomadka czy błyszczyk?
Wolę pomadki.
2. Ulubiona marka kosmetyczna?
Raczej nie mam. Używam kosmetyków wielu marek. Testuję i szukam swoich ulubieńców.
3. Co skłoniło Cię do pisana bloga?
Od dwóch lat regularnie przeglądam różnego rodzaju blogi. Zapragnęłam stworzyć własnego bloga, o tym co mnie interesuje. A dzięki dodatkowemu zajęciu lepiej organizuję swój czas.
4. Twoje największe odkrycie kosmetyczne minionego roku?
Masełko do ust od Nivea.
5. Ulubione perfumy?
Ostatnio pokochałam Mexx Fly High.
6. O czym myślisz przed zaśnięciem?
Przed zaśnięciem mój mózg zaczyna pracować na pełnych obrotach, przez co mam problem z zaśnięciem ;) Zwykle planuję dzień następny, tydzień, miesiąc, poza tym robię podsumowanie mijającego dnia, myślę co dobrze zrobiła, a co źle. Oczywiście jeszcze myślę o swoim Lubym ;)
7. Jak sobie radzisz ze stresem?
Rozmowa pomaga mi najbardziej, gdy jestem zestresowana. A gdy ten największy stres minie, to idę na zakupy ;)
8. Największy bubel kosmetyczny?
Odżywka do włosów Wella Pro Series Repair.
9. Ulubiona książka.
Mam dwie ulubione książki, obie autorstwa E.- E. Schmitta: "Oskar i pani Róża" oraz "Pan Ibrahim i kwiaty Koranu".
10. Twoje największe osiągnięcie?
Napisanie pracy licencjackiej, chociaż potem była jeszcze magisterska, to właśnie z licencjackiej jestem bardzo dumna. Kolejnym osiągnięciem było znalezienie pracy. 
11. Za co najbardziej lubisz siebie?
Najbardziej lubię siebie za to, że tak często uśmiech gości na mojej twarzy :D

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, nie ma nic gorszego niż włosy przyklejające się do ust, na których jest błyszczyk ;)

      Usuń
  2. Gratuluję nominacji!:) Co odżywki z Wella ja jestem jej zwolenniczką od ponad roku - jak widać na różne włosy działa inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę ;) jak dla mnie jedyna jej zaleta to taka, że łatwiej się rozczesują włosy. Ale ja ogólnie mam problem z włosami.

      Usuń
  3. Dziękuję Kochana za odpowiedź na moją nominację :) Moją ulubioną książką jest również "Oskar i pani Róża" ;) oraz "Poczwarka" Doroty Terakowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz dziękuje za wyróżnienie :D "Oskar i pani Róża" to piękna i wzruszająca książka, a "Poczwarkę" czytałam i również mi się podobała :)

      Usuń
  4. u mnie również to własnie praca licencjacka pochłonęła więcej czasu i meczarni, potem było już z górki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele trudu mnie kosztowało napisanie obu prac,ale jaka potem duma mnie rozpierała, gdy już wydrukowane i oprawione prace przeglądałam :)

      Usuń