środa, 8 stycznia 2014

Strój dnia

Coraz bardziej zaczyna mi przeszkadzać pogoda, którą aktualnie mamy. Ani to wiosna, ani zima, dobrze że chociaż słońca jest trochę. Tęsknię coraz bardziej za białym puchem skrzypiącym pod butami, za płatkami śniegu leniwie spadającym na ziemię, a nawet za siarczystymi mrozami. Zimo przybywaj! :)

Trochę ponarzekałam, a teraz przechodzę do sedna. Chcę Wam pokazać, w co byłam ubrana dzisiaj. Różowy to jeden z moich ulubionych kolorów. Chyba wszyscy kojarzą różową garsonkę Jacqueline Kennedy Onassis, a więc ten kolor może być wytworny i elegancki. To, co mam na sobie, aż tak eleganckie nie jest ;) Różowy połączany ze złotymi dodatkami to mój hit sezonu. Do tego granatowe dżinsy i nieduża, ale pakowna torebka w kwiatowy wzór. Jestem gotowa do wyjścia.













sweterek - H&M
spodnie - C&A
torebka - House
naszyjnik - House
zegarek - allegro
kolczyki - nn


Niestety,ale na każdym zdjęciu sweterek ma inny kolor. Na zdjęciu nr trzy jest najbliżej oryginalnego koloru :)

Jak Wam się podoba taki zestaw?

21 komentarzy:

  1. Dziękuję! Ciągle wymyślam coś nowego w wyglądzie bloga i coś zmieniam. Teraz też nie wszystko działa tak, jak powinno.
    Domowa pizza była, ale frytki? Gdzie to znalazłaś?

    Bardzo podoba mi się Twój zegarek. Ja mam srebrny, co prawda nie z Genevy, ale bardzo starła się wierzchnia warstwa i nie prezentuje się to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już znalazłam te frytki :)

    P.S. może dodaj gadżet dla obserwatorów? Łatwiej będzie można śledzić Twoje poczynania tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie opanowałam wszystkiego na bloggerze i nie do końca wiem, co jeszcze jest potrzebne, ale już obserwatora mam, więc jakoś (chyba) można obserwować mojego bloga ;) Strona techniczna bloga trochę mnie przeraża ;)
      Pizze, frytki i wszystko co pyszne i niezdrowe od razu rzuca mi się w oczy , mniam :D
      Mam dwa zegarki z Genevy i jestem z nich bardzo zadowolona. Złoty mam od grudnia i jak na razie dobrze się sprawuje ;)

      Usuń
    2. Wszystkiego się nauczysz. Ja mnóstwo rzeczy, których nie wiedziałam, szukałam w internecie. Małymi kroczkami i wszystko się ogarnie.

      Usuń
    3. od ponad godziny wertuję internet w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie "jak dodać blog do obserwowanych" ;) przyznam się,że taka opcja mi nie była potrzebna , wystarcza mi "moja lista blogów". To z niej czerpię informację o aktualnie dodawanych postach :)

      Usuń
  3. To ja jestem tym obserwatorem:) hehe ten zegarek baaardzo mi się podoba, czy dużo kosztował? a spokojnie wszystko powoli i opanujesz bloggera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. a co tutaj Paulin napisała, że usunęłaś?:>

      Usuń
    3. Ja napisałam i ja usunęłam. Było, że teraz ja też jestem obserwatorem, ale jakaś literówka głupia się wdała i nie chciało mi się pisać drugi raz, przez tę weryfikację obrazkową.

      Usuń
  4. Dziekuję Chettys :D
    zegarek kosztował 18 zł (razem z przesyłką), jest ich pełno na allegro :) moja mama mówiła,że widziała identyczny w mohito za 120 zł ;)
    Jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju programy komputerowe i sprzęt to nie lubimy się od momentu, gdy wybuchł mi monitor ;) i dlatego uważam tego bloga za duzy sukces, na razie wszystko działa w miarę sprawnie :) i nic nie wybucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze jak Ci wybuchł komputer?';/ to zegarek bardzo tani:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było 6 lat temu. Siedziałam sobie przy komputerze, chyba w coś grałam. Nagle, kolory na monitorze zaczęły się zmieniać, najpierw zrobił sie zielony, potem różowy i w końcu czarny. Coś strzeliło, podskoczyłam na krześle i pojawił się mały dymek, przy okazji wywaliło korki XD Monitor nie był już nowy i chyba nadszedł jego czas ;)
      Jeszcze kiedyś usunęłam windowsa, nie wiem jak to się stało. Czytałam coś sobie w internecie, ale zawiesił mi się komputer. Chciałam go zresetować,ale już nie mogłam go włączyć, okazało się, że usunęłam jakies ważne pliki, ale jak? Cuda normalnie ;)
      Dlatego teraz podchodzę trochę z dystansem do wszystkiego co jest związane z komputerami ;)

      Usuń
    2. o to miałaś przygodę nie do pozazdroszczenia;/

      Usuń
    3. mała trauma do końca życia ;)

      Usuń