poniedziałek, 6 stycznia 2014

Olejek arganowy kontra jedwab

Piękne, zdrowe, lśniące włosy, pokuszę się o stwierdzenie, że każda z nas o takich marzy, bo ja na pewno tak. Niestety, ale moje włosy to porażka. Nie są ani proste, ani kręcone, lekko pofalowane. Puszą się okropnie. Totalna niesubordynacja z ich strony. Po prostu, moje włosy żyją własnym życiem ;) Dodatkowo są suche, a końcówki bardzo się rozdwajają. Miesiąc temu skróciłam je o 10 cm. Zaczynam walkę o piękne i zdrowe włosy :) Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować kosmetyki, które pomagają mi okiełznać moje włosy.

O olejku arganowym jest głośno od paru miesięcy. Możemy go znaleźć w kosmetykach do pielęgnacji skóry i włosów. Postanowiłam wypróbować dwa produkty zawierający olejek arganowy. Oba produkty pochodzą od firmy Marion.


Pierwszy to : Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym. 7 efektów.

Pojemność - 120 ml
Cena - ok 8 zł
Skład - Aqua, Cyclopentasiloxane, Cetrimonium Chloride, Polyquaternium-70 (and) Dipropylene Glycol, Propylene Glycol, Coceth-7 (and) PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether (and) PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenyltrimethicone, Parfum, Sodium Sulfate, Phenoxyethanol (and) Ethylexylglycerin, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Cinnamate, CI16255, CI 19140, CI 15985, Citric Acid, Triethanolamine.




Oto, jakie efekty pomoże nam osiągnąć ta odżywka:

- przywraca piękny połysk,
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza,
- ułatwia rozczesywanie i układanie,
- wzmacnia i nawilża,
- nadaje miękkość i elastyczność,
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
- zapobiega puszeniu się włosów.

Cóż mogę powiedzieć ... zawiodłam się. Jak dla mnie, ta odżywka nie daje żadnego z 7 efektów. Przede wszystkim bardzo obciąża włosy. Zawsze stosuje ją na mokre włosy, po wysuszeniu mam wrażenie, że moje włosy są przetłuszczone. Z ich wygładzeniem też nie najlepiej sobie radzi. Nie ułatwia też rozczesywania. Jedynymi zaletami jest to, że ma ładny, słodki zapach i łatwo się go aplikuje.


Kolejny produkt, to Kuracja olejkiem arganowym. 7 efektów.

Pojemność - 15 ml
Cena - w promocji za ok 5 zł
Skład Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Dimethicone, Phenyltrimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Cl 47000, Cl 26100, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Cinnamate



Podobnie jak u poprzednika, ten produkt ma zapewnić naszym włosom osiągnięcie 7 efektów.
Moim zdaniem, bardzo dobrze spełnia swoje zadania. Jest bardzo wydajny, jedna, dwie krople wystarczą (stosuję na mokre włosy od połowy ich długości).To małe opakowanie mam od kilku miesięcy. Odmierzenie odpowiedniej ilości ułatwia dozownik. Moje włosy po zastosowaniu tego kosmetyku są miękkie, błyszczące, nie puszą się i pięknie pachną. Nie dostrzegam w nim wad.

Kolejny produkt, który stosuję to Biosilk, SilkTherapy
Pojemność - 15 ml
Cena - w promocji ok 4 zł
SkładCyclomethicone, Dimethicone, SD/Alkohol 40B, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolized Silk, Octyl Methoxycinnamate, Parfum, C 12-15 Alkyl Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben



Tego produktu, chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Stosuję go od prawie 3 lat.  Chociaż mam wrażenie, że gdy używałam go regularnie stan moich włosów się pogorszył i stały się bardziej suche. Największa wadą jest jego aplikacja, łatwo nałożyć go na włosy za dużo, czego skutkiem jest efekt przetłuszczonych włosów. Ładnie pachnie i jest bardzo wydajny. 



Moim faworytem jest produkt od Marion - Kuracja olejkiem arganowym.


Znacie te produkty ? Stosujecie je? Ciekawa jestem Waszych opinii :) 

3 komentarze:

  1. BioSilk używam już od bardzo dawna, na końcówki moich włosów. Z Mariona niestety nie używałam, ale czytałam o tych produktach już nie raz ... może kiedyś się skuszę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować. O "Kuracji olejkiem arganowym" czytałam wiele dobrego na wizażu :)

      Usuń
  2. BioSilk zawsze ratuje moje włosy kiedy myszą dobrze wyglądać na ,,JUŻ,,

    OdpowiedzUsuń