piątek, 3 stycznia 2014

Nowości w szafie

Wszelkiego rodzaju hasła i napisy typu Wyprzedaż, Sale, -50%, -70% pojawiające się w witrynach sklepowych przyciągają mnie do siebie jak magnes. Wtedy też mój zdrowy rozsądek znika i mocne postanowienie, że już nie będę nic kupować, bo przecież w mojej szafie nie ma już miejsca, przestaje mieć znaczenie. Wchodzę do sklepu, patrzę, oglądam, przymierzam, odkładam. I tak w koło przez parę ... godzin. Niestety albo "stety" zawsze znajdę coś ciekawego, coś co na bank się przyda. Zakupoholizm w zaawansowanym stopniu ;) Już przed świętami ruszyła fala wyprzedaży. Oczywiście wiele rzeczy wpadło mi w oko, ale ostatecznie zdecydowałam się tylko na trzy bluzki. Oto one:



Pasiak z Housa, rozmiar S, cena po obniżce 19,90 zł



T-shirt z ciekawym wzorem z Mohito, rozmiar S, cena po obniżce 29,90 zł



Bluzeczka z rękawem 3/4 z Reserved, rozmiar S, cena po obniżce 29,90 zł


Urzekły mnie w niej perełki.


A na deser, pierścionek z dużym oczkiem z Orsey'a, cena 10 zł

                           


P.S. Nigdy bym nie przypuszczała,że najtrudniejsze w prowadzeniu bloga będzie robienie zdjęć. Jeszcze dużo muszę się nauczyć ;)

11 komentarzy:

  1. Z każdym zdjęciem będzie coraz lepiej. teraz duzym problem jest to, że wcześnie robi się ciemno za oknem i trudno o dobre światło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! biegam po całym domu z aparatem i okazuje sie,że dobre światło mam tylko w jednym miejscu, na komodzie na której obecnie urzęduje choinka ;)

      Usuń
  2. to znaczy, że czas najwyższy pozbyć się choinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reszta rodziny nie byłaby zadowolona z takiego pomysłu ;)

      Usuń
  3. Zima niestety nie sprzyja robieniu zdjęć... A zakupy bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie nie sprzyja, liczę na wiele słonecznych dni w trakcie tej "zimowej wiosny" ;) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Fajne ciuszki, zapraszam na moje konto na vinted może znajdziesz coś dla siebie :) http://www.vinted.pl/members/304100-inopportune

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka z MOHITO bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu wpadła mi w oko, a i cena zachęcająca ;)

      Usuń
  6. t-shirt z mohito bardzo w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń