niedziela, 19 stycznia 2014

Nowości lakierowe

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje nowości lakierowe. Zakup tylko jednego był planowany, a reszta hmm.... to dzieło przypadku ;) Kolekcja niebezpiecznie się powiększa.



Lakiery od Golden Rose bardzo lubię, mam ich już kilka. Szybko schną i są łatwo dostępne. Niektóre słabo kryją i konieczne jest nakładanie trzech warstw, ale mnie to nie przeszkadza.
Golden Rose Fantastic nr 211 to mała wpadka kolorystyczna, wynikająca z braku dobrego oświetlenia przy stoisku. Myślałam, że nie będzie, aż tak pomarańczowy, a bardziej różowy.
Cena:  5 zł
Golden Rose z proteinami nr 348. Właśnie ten tylko miałam kupić. Jego kolor to jasny szary.
Cena: 4 zł

Następne lakiery pochodzą od firmy Lemax. O lakierach tej firmy czytałam na różnych blogach i teraz postanowiłam wypróbować je na własnej skórze, właściwie to na własnych paznokciach. Jestem ciekawa czy się sprawdzą.
Lemax Nail Enamel w kolorze perłowej bieli, numer niestety nie jest podany. Nie mam jeszcze żadnego lakieru z wykończeniem perłowym.
Cena: 3 zł
Lemax Nail Enamel Galaxy Topper nr 4. Lakier zawiera dwa rodzaje brokatu : grubszy, w kształcie "plasterków miodu" w kolorze srebra, zieleni, czerwieni i fioletu oraz drobniutki wielokolorowy, mieniący się. Bardzo ciekawy efekt.
Cena: 3 zł



Ostatni kupiłam w Biedronce. Wpadł mi w oko, gdy stałam w długiej kolejce do kasy i jest to lakier Bell Air Flow (numeru brak). Mój pierwszy lakier z tej firmy. Jego kolor to klasyczna i elegancka czerwień. Ciekawa jestem jak będzie się prezentował na moich paznokciach. Zdziwiło mnie, że w Naturze te lakiery są dwa razy droższe.
Cena: 5,99 zł



Co sądzicie o tych lakierach? A może macie któryś w swojej kolekcji?

10 komentarzy:

  1. Też ostatnio zastanawiałam się nad tymi lakierami w Biedronce. Ale nie mogłam się zdecydować, który kolor wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dylematy mam zawsze jak stanę przed półą z lakierami. Zwykle wpadnie mi w oko kolor, który już mam ;)

      Usuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Golden Rose 348 jest piękny:) Totalnie w moim guście, ale żadnego z obecnych kolorków nie posiadam:)

    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię, bo jest dość uniwersalny :)
      Również dziękuję i pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Mam tylko jeden lakier z Golden Rose i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na prezentację tego toppera na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam go na paznokciach połączonego z brązowym lakierem, prezentował się bardzo fajnie, ale zdjęć nie zrobiłam :( następnym razem zrobię fotki :)

      Usuń
  5. bordowy z bell bardzo mi sie podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i świetnie wygląda na paznokciach :) gorzej z trwałością ;)

      Usuń