środa, 29 stycznia 2014

Nivea Soft

Używałam już wielu balsamów do ciała, ale nie byłam z nich całkiem zadowolona. Wolno się wchłaniały lub pozostawiały tłuste ślady. Moja skóra nie jest bardzo sucha i nie wymaga szczególnej troski, w związku z tym nie potrzebuję balsamu intensywnie nawilżającego, natomiast w sytuacjach awaryjnych, zwłaszcza po depilacji, stosuję oliwkę, która doskonale radzi sobie z mocno przesuszoną skórą. Szukałam balsamu idealnego, lekkiego, po którym moja skóra będzie miękka i miła w dotyku. I taki produkt znalazłam- krem Nivea Soft.



Nivea Soft, krem intensywnie nawilżający z olejkiem jojoba oraz witaminą E. Twarz / Ciało / Dłonie

Cena: ok 20 zł za 300 ml
Jest kilka wariantów opakowań: 50 ml, 75 ml, 100 ml, 200 ml i 300 ml

Skład: Aqua,Glycerin, Paraffinum liquidum, Myristyl Alcohol, Butylene Glycol, Alcohol Denat., Stearic Acid, Myristyl Myristate, Cera Microcristallina, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Dimethicone, Simmondsia Chinensis, Tocopheryl Acetate,Lanolin Alcohol(Eucerit) Polyglyceryl-2 Caprate, Dimethicone, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Parfum



Krem stosuję przede wszystkim jako balsam do ciała. Nivea Soft ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza oraz niesamowicie szybko się wchłania i jest bardzo wydajny. A ten zapach... cudowny, delikatny i pozostaje długo na skórze. Gdy myślę o tym kremie przypomina mi się hasło reklamowe "jak ciepły, letni deszcz". Ciepły, letni deszcz kojarzy mi się z czymś przyjemny, odświeżającym. Taki własnie jest ten krem. Po jego aplikacji, moja skóra jest miękka i miła w dotyku, daje niesamowity efekt lekkości i świeżości. Używam go od roku i nie zamienię go na nic innego.
Lubię ten krem również za jego uniwersalność. Świetnie się u mnie sprawdza podczas krótkich, weekendowych wyjazdów. Nie muszę wtedy brać kremu do rąk, balsamu do ciała i kremu do twarzy, wystarczy mi tylko ten jeden krem Nivea Soft.

Dla mnie rewelacja!

13 komentarzy:

  1. Miałam ten krem i bardzo go lubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś do niego jeszcze wrócisz ;)

      Usuń
  2. U mnie niestety produkty z parafiną z reguły się nie sprawdzają, chociaż co jakiś czas zdarzają się wyjątki:)

    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem i to na drugim miejscu jest parafina, może zapychać, ale dla mnie przy stosowaniu dwa razy w tygodniu dobrze się sprawdza ;)

      Dziękuję :D

      Usuń
    2. I to najważniejsze;) Nich się spisuje jak najlepiej:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Już od wielu lat dostepny na polskim rynku

      Usuń
  4. Lubię ta firmę, ale nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy przyjdzie Ci ochota na "ciepły, letni deszcz" sięgnij po ten krem ;)

      Usuń
  5. Moja szwagierka ubóstwia ten produkt. Ja z Nivea preferuję żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja żeli z tej firmy nigdy nie używałam ;)

      Usuń
  6. też lubię ten krem, niesamowity jest dla mnie ten charakterystyczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń