niedziela, 26 stycznia 2014

Niedziela w zdjęciach

O mijającym tygodniu nie mogę powiedzieć, że był dobry. Może to przez ten Blue Monday? Każdego dnia coś mi nie wychodziło, a piątek to już prawdziwa katastrofa. Na szczęście, przyszedł weekend i wszystko się uspokoiło, a ja się wyciszyłam i zrelaksowałam. Niemały udział miał w tym mój S. :) Ale cóż, jutro znowu trzeba iść do pracy i pozostaje mi tylko odliczanie dni do kolejnego weekendu. 
Około południa, wpadł  mi do głowy pomysł na uwiecznienie na zdjęciach dzisiejszego dnia i umieszczenie ich na blogu. W przyszłości chciałabym regularnie dodawać posty typu "fotomix", bardzo je lubię oglądać u innych blogerek.
Zapraszam do oglądania :)

Spacerkiem po lesie. 






 Tyle emocji! Przegrałam :(



Niestety, nie wiem wszystkiego.



Słodka para. W Realu trwa kiermasz książek.


A na paznokciach Vipera polka nr 67.



A jak Wam minął weekend?

7 komentarzy:

  1. po ile ksiązki w Realu?:) Chińczyk pamiętam ta grę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książki były po 6,90; 9,90; 14,90. Było naprawdę sporo tytułów :)
      Nie wiem jak się uchowałam, ale w dzieciństwie w "chińczyka" nie grałam, mój pierwszy raz był, gdy miałam 24 lata ;)

      Usuń
  2. Ooo, to chyba wybiorę się do reala, bo zbliża się nowy miesiąc, a co za tym idzie - nowy budżet na książki, bo styczniowy jakiś szybko się wyczerpał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grudniu i styczniu sporo przybyło mi nowych książek. Te dwa miesiące obfitowały w promocje i wyprzedaże, nie mogłam być na to obojętna ;)
      Nie wiem, czy w Realu jeszcze trwa ta wyprzedaż :(

      Usuń
  3. lakier bardzo ładny kolor aż sprawdziłam cenę .. przystępna więc kupuje dzięki za link ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz tylko możliwość to koniecznie go kup, jest suuuper, długo się trzyma na paznokciach i wystarczy jedna grubsza lub dwie cienkie warstwy :)

      Usuń