wtorek, 21 stycznia 2014

Kolejne łupy z wyprzedaży

Chcąc skorzystać jeszcze z sezonowych obniżek cen, wybrałam się na poszukiwania czerwonego, cieplutkiego swetra, najlepiej o grubym splocie. Maszerowałam dzielnie od sklepu do sklepu. Niestety nie udało mi się znaleźć tego idealnego, ale nie wyszłam z galerii z pustymi rękoma :) Brak swetra zrekompensowałam sobie nową biżuterią i nie tylko. 


Moje pierwsze odwiedziny sklepu Parfois zaowocowały kupnem 4 par kolczyków. 




Nie wiem jak Wam, ale mnie gumki do włosów ciągle giną. Cały czas kupuję i kupuję, a jak chce związać włosy okazuje się, że nie mam żadnej ;) W C&A kupiłam zestaw gumek i wsuwek do włosów za 4, 90 zł. 



Będąc w TK MAXX, wśród ozdób choinkowych, znalazłam serduszko z moim ulubionym motywem - sową. Według mojego Chłopaka to poduszeczka na igły i szpilki ;)



Nie ma czerwonego swetra, ale jest czerwony kubek z ... sową. To chyba jakieś uzależnienie. Kupiłam go w Pepco za 6, 99 zł.




 Lubicie wyprzedaże?

18 komentarzy:

  1. Też ciągle gubię gumki do włosów...dziwna sprawa z tymi gumkami... A co do wyprzedaży to staram się czasem unikać, bo idzie się po jedną rzecz a wraca z pięcioma, no dokładnie tak jak w Twoim przypadku;) hehe Nie umiem sobie wielu rzeczy odmówić i czasem kupuję coś tylko dlatego, że jest okazja, a później to ląduje gdzieś w kącie;) ehh my KOBIETKI:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielokrotnie zdarzyło mi się kupić coś, tylko dlatego, że było po okazyjnej cenie. Tym sposobem zagraciłam sobie pokój i szafę. Tak było parę miesięcy temu, Teraz, znacząco ograniczyłam liczbę kupowanych rzeczy, przede wszystkim ubrań i(bo i tak już nie mam na nie miejsca;) ) jestem dumna z siebie :D

      Usuń
  2. Kubek z sowa...cudny!musze wysłać kogoś w Polsce do Pepco po niego,może jeszcze będzie:)
    Pozdrawiam i dziekuje za odwiedzinki.Aaaa i zapraszam ponownie:)
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bez problemu go dostanie ktoś z Twoich znajomych, sporo ich było na półkach.
      Z chęcią będę zaglądać na Twojego bloga :)

      Usuń
  3. Kubek widziałam i gdyby nie to, że już nam się w szafce nie mieszczą to bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście w moje szafce w pracy jeszcze jest miejsce :)

      Usuń
  4. kubek z sowa swietny! zapraszam do mnie jak bedziesz miala chwilke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są świetne! ;)
    Kubek też :D
    Bardzo ładny, sympatyczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie kolczyki są mega :) ogólnie fajnie tu !
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubek najlepszy! Jutro będę w Pepco to też takiego poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne te kolczyki z parfois, też lubię en sklep:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój post przypomniał mi o tym sklepie :)

      Usuń
  9. Lubię takie ciekawe ale niewielkie kolczyki :) Kubek zawładnął moim sercem, uwielbiam wszystko co z sową :)

    OdpowiedzUsuń