piątek, 17 stycznia 2014

Dobre śniadanko na dobry początek dnia

Lubię takie dni jak dziś, przede wszystkim dlatego, że miałam wolne :D  Wszystko, co sobie zaplanowałam udało mi się zrealizować. Mimo, że aura za oknem nie zachęcała do wyjścia, to i tak z uśmiechem na ustach biegałam po mieście załatwiając różne drobne sprawy. Pewnie nie miałabym tyle siły i energii, gdybym nie zjadła dobrego i sycącego śniadania. W końcu to śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Związku z tym, że miałam trochę czasu rano, przyrządziłam sobie moje ulubione jajko sadzone z żółtym serem. Lubię pichcić i jeść, ale nie lubię spędzać dużo czasu w kuchni, dlatego moje przepisy są proste i szybkie w przygotowaniu.

Składniki:
- jedno jajko
- 1-2 plasterki wędliny
- szczypiorek
- ser żółty
- sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
Wędlinę kroimy w drobną kostkę, szczypiorek myjemy i kroimy, a ser ścieramy na drobnej tarce.


 Na rozgrzaną patelnię z odrobiną oleju, wybijamy jajko, solimy i pieprzymy. Następnie, posypujemy jajko wędliną, serem i szczypiorkiem.



Smażymy ok. 2-3 (do czasu, aż ser żółty się rozpuści). Jeśli ktoś lubi mocno ścięte jajko wtedy smażymy dłużej, ok. 5 minut. Podajemy z pieczywem.



Smacznego :)


A co Wy najbardziej lubicie jeść na śniadanie? :)

8 komentarzy:

  1. mmmm... ale apetytu się najadłam;) hehe aż mi w brzuszku zaburczało:) a ja tu staram się odchudzać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda życia na odchudzanie ;) proponuję Ci moją "dietę cud" - jedz co chcesz, a jak schudniesz będzie cud ;)
    P. S. Mam termofor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie! ja jeszcze bez śniadania jestem, chyba zaraz pobiegnę do lodówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko tak wygląda, ale i też pysznie smakuje :D

      Usuń
  4. Ależ smakowicie wygląda! Z pewnością wypróbuję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i Tobie będzie smakować :D

      Usuń
  5. Jajka sadzonego jeszcze z takimi dodatkami nie jadłam ale wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń