sobota, 28 grudnia 2013

Zgrane trio

Zdecydowanie przyszła pora na kolejny post, tym razem w roli głównej lakierowe trio. Nie wiem, jak Wy ale ja już myślę intensywnie o Sylwestrze, stąd pomysł na paznokcie ze zdobieniem i błyskiem.



Jako lakier bazowym wykorzystałam Wibo nr 348, klasyczna biel to Sensique nr 101, a srebrny lakier z bardzo drobnym brokatem pochodzi od Golden Rose nr 67. Na palcu serdecznym przykleiłam naklejki od essence, które kupiłam już jakiś czas temu na wyprzedaży w Drogerii Natura za ... 0,50 gr. Cenna ogromnie kusząca, grzech przejść obojętnie :)

 Zdjęcie wykonane z lampą




6 komentarzy:

  1. bardzo ładny ten matowy lakier:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) chociaż w rzeczywistości nie jest aż tak matowy ;)

      Usuń
  2. miałam biały wibo po kilku godzinach odchodził z paznokci:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko o dobry i trwały biały lakier :(

      Usuń
  3. ciekawie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń